Δεν έχει ακόμη αποκαλυφθεί τι σκότωσε τα 13 σκυλιά που έχασαν την ζωή τους το βράδυ πριν από μια έκθεση σκύλων, στην Ιταλία.
Είχαν οδηγηθεί στο Rende από τον επαγγελματία κυναγωγό Fabrizio Manni που είχε σταθμεύσει το όχημα έξω από το ξενοδοχείο του. Επέστρεψε για να ελέγξει τα σκυλιά για να τα βρει όλα, εκτός από δύο, νεκρά, συμπεριλαμβανομένου και του δικού του Whippet. Ένα από τα δύο που βρέθηκαν ζωντανά, πέθανε αργότερα.
Οι νεκροψίες των σκύλων που πρέπει να γίνουν, δεν έχουν γίνει επίσημα γνωστές.
Ο κύριος Manni αρνήθηκε να σχολιάσει, αλλά το DOG WORLD ήρθε σε επαφή με τον πρώην επαγγελματία χειριστή Thomas Wastiaux, ο οποίος διατύπωσε τις σκέψεις του σχετικά με το θέμα. Σχολιαστές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έσπευσαν να αποδώσουν ευθύνες, είπε, αλλά όλοι μοιράζονται την ευθύνη για ότι συνέβει.
Δήλωσε ευτυχής που δεν ήταν πια ένας επαγγελματίας χειριστής, λέγοντας: "Είχαμε ένα αυτοκινούμενο με κλιματισμό και κοιμόμασταν δίπλα στα σκυλιά", είπε, προσθέτοντας ότι πίστευε πως αυτός ήταν ο μόνος τρόπος για να ταξιδεύει κάποιος με σκυλιά σε εκθέσεις σκύλων.
"Είναι αδύνατον να φέρεις στο ξενοδοχείο όλα τα σκυλιά, έτσι πρέπει να κοιμούνται στο βαν. Ήταν πάντα ένα άγχος να γνωρίζουμε αν ένιωθαν πολύ ζέστη ή κρύο, ακόμη και αν ήταν με εξαερισμό, ανοιχτά παράθυρα κ.λ.π."
"Αυτά τα σκυλιά δεν είναι δικά σου, και αυτό είναι μια τεράστια ευθύνη."
Αυτές τις μέρες, ο κύριος Wastiaux συνέχισε, 99% των χειριστών ταξιδεύουν με οχήματα τα οποία, κατά τη γνώμη του, δεν προσφέρουν ιδανικές συνθήκες για τους σκύλους, όσον αφορά την ασφάλεια και την άνεση τους. Για να κρατήσουν το κόστος της χρήσης επαγγελματία κυναγωγού χαμηλό και προσιτό, σημαίνει πως χρειάζεται να μεταφέρουν μεγαλύτερο αριθμό ζώων την ίδια στιγμή.
"Μερικές φορές μπορείτε να δείτε μόνο ένα ή δύο άτομα με 15 σκυλιά", είπε. "Το έκανα αυτό για πολλά χρόνια, αλλά ακόμα κι αν κάνει κάποιος το καλύτερο δυνατό για αυτά τα σκυλιά, δεν είναι ποτέ αρκετό. Ποτέ δεν έχουν μια καλή βόλτα 20 λεπτών αυτά τα σκυλιά, αρκετές φορές την ημέρα. Θα έχουν στην καλύτερη περίπτωση, 5 λεπτά ανά σκύλο, με τις μικρότερες φυλές να κινούνται μόνο μέσα σε ένα puppy pen (πάρκο), περίπου ενός τετραγωνικού μέτρου σε μέγεθος - και αυτή είναι η μόνη κίνηση που θα έχουν εκτός από το να παρουσιάζονται στο στίβο."
"Αυτή είναι η εκθεσιακή ζωή ενός σκύλου έκθεσης, και είναι ντροπή."
Οι χειριστές έκαναν το καλύτερό για τη φροντίδα των σκύλων, λέει ο κύριος Wastiaux, αλλά αυτό δεν είναι αρκετό.
"Γιατί εγώ και γιατί οι υπόλοιποι χειριστές εξακολουθούν να το κάνουν; Επειδή οι ιδιοκτήτες τους δίνουν τα σκυλιά τους", είπε.
"Η απόφαση είναι δική τους. Επιλέγουν το χειριστή, βλέπουν τα οχήματα που χρησιμοποιούν και πόσο φροντίζουν και νοιάζονται για τα σκυλιά."
Το ιδανικό θα ήταν ένα μέγιστο τριών σκύλων σε ένα όχημα, το οποίο να διαθέτει κλιματισμό ή τα σκυλιά να μπαίνουν στο δωμάτιο του ξενοδοχείου, πιστεύει ο κύριος Wastiaux.
"Αλλά πόσοι θα πληρώσουν για τα έξοδα ενός τέτοιου χειριστή; Από σήμερα, ο καθένας πρέπει να εξετάσει καλύτερα πώς πρέπει να ταξιδεύουν σε εκθέσεις τα σκυλιά και την άνεση και την ασφάλεια που πρέπει να έχουν τα σκυλιά μας."
ΠΗΓΗ
Είχαν οδηγηθεί στο Rende από τον επαγγελματία κυναγωγό Fabrizio Manni που είχε σταθμεύσει το όχημα έξω από το ξενοδοχείο του. Επέστρεψε για να ελέγξει τα σκυλιά για να τα βρει όλα, εκτός από δύο, νεκρά, συμπεριλαμβανομένου και του δικού του Whippet. Ένα από τα δύο που βρέθηκαν ζωντανά, πέθανε αργότερα.
Οι νεκροψίες των σκύλων που πρέπει να γίνουν, δεν έχουν γίνει επίσημα γνωστές.
Ο κύριος Manni αρνήθηκε να σχολιάσει, αλλά το DOG WORLD ήρθε σε επαφή με τον πρώην επαγγελματία χειριστή Thomas Wastiaux, ο οποίος διατύπωσε τις σκέψεις του σχετικά με το θέμα. Σχολιαστές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έσπευσαν να αποδώσουν ευθύνες, είπε, αλλά όλοι μοιράζονται την ευθύνη για ότι συνέβει.
Δήλωσε ευτυχής που δεν ήταν πια ένας επαγγελματίας χειριστής, λέγοντας: "Είχαμε ένα αυτοκινούμενο με κλιματισμό και κοιμόμασταν δίπλα στα σκυλιά", είπε, προσθέτοντας ότι πίστευε πως αυτός ήταν ο μόνος τρόπος για να ταξιδεύει κάποιος με σκυλιά σε εκθέσεις σκύλων.
"Είναι αδύνατον να φέρεις στο ξενοδοχείο όλα τα σκυλιά, έτσι πρέπει να κοιμούνται στο βαν. Ήταν πάντα ένα άγχος να γνωρίζουμε αν ένιωθαν πολύ ζέστη ή κρύο, ακόμη και αν ήταν με εξαερισμό, ανοιχτά παράθυρα κ.λ.π."
"Αυτά τα σκυλιά δεν είναι δικά σου, και αυτό είναι μια τεράστια ευθύνη."
Αυτές τις μέρες, ο κύριος Wastiaux συνέχισε, 99% των χειριστών ταξιδεύουν με οχήματα τα οποία, κατά τη γνώμη του, δεν προσφέρουν ιδανικές συνθήκες για τους σκύλους, όσον αφορά την ασφάλεια και την άνεση τους. Για να κρατήσουν το κόστος της χρήσης επαγγελματία κυναγωγού χαμηλό και προσιτό, σημαίνει πως χρειάζεται να μεταφέρουν μεγαλύτερο αριθμό ζώων την ίδια στιγμή.
"Μερικές φορές μπορείτε να δείτε μόνο ένα ή δύο άτομα με 15 σκυλιά", είπε. "Το έκανα αυτό για πολλά χρόνια, αλλά ακόμα κι αν κάνει κάποιος το καλύτερο δυνατό για αυτά τα σκυλιά, δεν είναι ποτέ αρκετό. Ποτέ δεν έχουν μια καλή βόλτα 20 λεπτών αυτά τα σκυλιά, αρκετές φορές την ημέρα. Θα έχουν στην καλύτερη περίπτωση, 5 λεπτά ανά σκύλο, με τις μικρότερες φυλές να κινούνται μόνο μέσα σε ένα puppy pen (πάρκο), περίπου ενός τετραγωνικού μέτρου σε μέγεθος - και αυτή είναι η μόνη κίνηση που θα έχουν εκτός από το να παρουσιάζονται στο στίβο."
"Αυτή είναι η εκθεσιακή ζωή ενός σκύλου έκθεσης, και είναι ντροπή."
Οι χειριστές έκαναν το καλύτερό για τη φροντίδα των σκύλων, λέει ο κύριος Wastiaux, αλλά αυτό δεν είναι αρκετό.
"Γιατί εγώ και γιατί οι υπόλοιποι χειριστές εξακολουθούν να το κάνουν; Επειδή οι ιδιοκτήτες τους δίνουν τα σκυλιά τους", είπε.
"Η απόφαση είναι δική τους. Επιλέγουν το χειριστή, βλέπουν τα οχήματα που χρησιμοποιούν και πόσο φροντίζουν και νοιάζονται για τα σκυλιά."
Το ιδανικό θα ήταν ένα μέγιστο τριών σκύλων σε ένα όχημα, το οποίο να διαθέτει κλιματισμό ή τα σκυλιά να μπαίνουν στο δωμάτιο του ξενοδοχείου, πιστεύει ο κύριος Wastiaux.
"Αλλά πόσοι θα πληρώσουν για τα έξοδα ενός τέτοιου χειριστή; Από σήμερα, ο καθένας πρέπει να εξετάσει καλύτερα πώς πρέπει να ταξιδεύουν σε εκθέσεις τα σκυλιά και την άνεση και την ασφάλεια που πρέπει να έχουν τα σκυλιά μας."
ΠΗΓΗ