Μια (ηλίθια) ερώτηση για τα Ηusky!!!!!!


sofoklisb

Member
31 Ιανουαρίου 2010
6
0
Ξέρει κανείς εάν τα μάτια ενός
Ηusky ενώ είναι μπλε( κατά την περίοδο που είναι κουταβι) σκουρενουν στην συνέχεια κατά την ενηλικίωση του ώστε να γίνουν π.χ καφέ?
 


omarock

Well-Known Member
12 Φεβρουαρίου 2009
2.836
7
Δραμα
Οπως ολα τα κουταβια και παιδια οταν πινουν ακομη γαλα μπλεδιζουν λιγο,μετα παιρνουν το κανονικο τους χρωμα,στα Χασκυ αυτο πρεπει να ειναι ανοιχτο μπλε.
 






sofoklisb

Member
31 Ιανουαρίου 2010
6
0
βασικά είμαι ψηλό άσχετος...και σε εμάς δεν συμβαίνει αυτό όταν είμαστε μωρά?μπορεί να έχουμε γαλάζια μάτια και μετά να σκουρίνουε... νομίζω δηλ!!!
 


Landser

Well-Known Member
8 Δεκεμβρίου 2009
74
0
Μαραθωνας
Δεν σε παρεξηγω φιλαρακι κι εγω εχω κανει και κανω ακομα δηλαδη πολλες ερωτησεις που φαινονται ασχετες γιατι ακουσα διαβασα η' μου κολησε κατι στο μυαλο..Αλλα αν δε ρωταγα δε θα μαθαινα..;)
Η αληθεια ειναι ομως πως δεν μπορω να καταλαβω ποια ειναι ακριβως η απορια σου..
Τα χασκυ μπορει να εχουν και μπλε ματια και καφε.Οταν προκειται για πολυ μικρα κουταβια χασκυ ισως να μην μπορεις να καταλαβεις ποιο ακριβως ειναι το χρωμα των ματιων τους,τα συγκεκριμενα κουταβια στην φωτογραφια ομως ειναι αρκετα μεγαλα για να φανει καθαρα οτι εχουν γαλαζια ματια και αυτο δεν θα αλλαξει.
 


Landser

Well-Known Member
8 Δεκεμβρίου 2009
74
0
Μαραθωνας
Επισης η αληθεια ειναι πως αν ειναι καστανα τα ματακια τους οταν ειναι μικρα μπλεδιζουν λιγο αλλα σε καμια περιπτωση τα γαλαζια ματια δεν μπορουν να γινουν καφε και μαλιστα στην ενηλικιωση τους.
 


Μιχαελα

Well-Known Member
16 Νοεμβρίου 2009
412
0
καλα αγχωνεσαι μη γινουν καφε αυτες οι γαλαζιες ματαρες?δεν πιστευω να υπαρχει τετοια περιπτωση..
 




Amaliaz

Well-Known Member
23 Οκτωβρίου 2009
10.131
4.808
Πιστεψε με απο πολυ κουταβι μπορεις να καταλαβεις αν θα παραμεινουν μπλε τα ματια ή οχι. Η Φαιη που ειχα ειχε ενα μπλε ενα καφε ματι και απο μωρο φαινοταν οτι θα γινει αυτο... το μπλε ηταν πολυ πιο εντονο:D
 


sofoklisb