The Bull Sheet

vrmode

27 Νοεμβρίου 2006
Athens
Που το ξέρουμε ότι είναι υγρασία?
Επίσης στη φωτό που γράφει "Alex" κάτω δεξιά ο σκύλος είναι σε κλειστό χώρο, σε στίβο. Εκεί, αν μη τι άλλο οι επαγγελματίες εκτροφείς/χειριστές όλη μέρα πιλατεύουν τους σκύλους για να είναι καθαροί-χτενισμένοι-γυαλισμένοι.
Το κοκκινοκαφετί αυτό πάντως είναι χαρακτηριστικό χρώμα σε δερματικά. Το χει κι η Κάρλα, το χω δει σε bt, σε ντόγκο, σε ένα ταλαίπωρο γκριφονοκανισοειδές που κυκλοφορεί εδώ στη γειτονιά και υποφέρει από κνησμούς.

Και η άλλη απορία μου: Αν θυμάμαι καλά, όταν κατέβαζα την Κάρλα στα νιάτα της σε μορφολογικές, σε κάποια κρίση έγραφε κάτι σαν "skin in excellent condition" ή κάτι τέτοιο. Όπερ σημαίνει ότι κρίνουν το τρίχωμα - ή όχι?

Εάν όντως πρόκειται για δερματικά, το θεωρώ άκυρο να θεωρείται πρότυπο αναπαραγωγής ένας τέτοιος σκύλος. Kαταρχήν καταρρίπτει τα επιχειρήματα υπέρ της αγοράς από εκτροφέα (εξετάσεις υγείας, επιλεκτική εκτροφή με στόχ την εξάλειψη προβλημάτων κλπ.). Μου θυμίζει, πριν λίγα χρόνια ένα γαλλικό που πήρε BOB και κόντεψε να πάθει collapse στο στίβο.

spyv

8 Αυγούστου 2011
Πειραιάς
Πολύ ωραίο!
Κάτι σαν το Eukanuba δλδ, με εθνικές ομάδες, αλλά μόνο με μπουλ;

Ελλαδα;
Γιοκ;
Έχει συμμετάσχει ποτέ;
οι σκυλοι που διαγωνιζονται ειναι μελη των εθνικων τους ομαδων. η ελλαδα οπως καταλαβαινεις...:(.
@spyv darling, γι' αυτο υπαρχουν οι τσιχλες.

απο εκεινες τις στιγμες που ειναι καλυτερα να μασας παρα να μιλας..., τελικα υπηρξε ελληνικη συμμετοχη το σαββατο 18/ 11.

η Λαμπρινή Μανιάτη του εκτροφειου Immortal Spirits ηταν εκει για να αντιπροσωπευσει τη χωρα μας με (αν δεν κανω λαθος παλι), τη σκυλιτσα Immortal Spirits Earthborn.

23658378_1188803051263263_7164813339525481204_n.jpg
βιντεο απο την πρωτη μερα στο οποιο διακρινεται και η ελληνικη συμμετοχη στο 5:50 περιπου:

βιντεο απο το διαγωνισμο των εθνικων ομαδων της κυριακης:

πολλα μπραβο για τη συμμετοχη της :)!

spyv

8 Αυγούστου 2011
Πειραιάς
σαν σημερα πριν 46 χρονια ημερα Σαββατο, στο σιδηροδρομικο σταθμο Olympia στο Kensington του Λονδινου, στη δευτερη μερα των Cruft' s (οπως ηταν τοτε γνωστα), παιρνει μερος με χειριστη την εκτροφεα του στην κατηγορια Ανοικτη Αρσενικων, ο πρωταθλητης σκυλος Abraxas Audacity, εκτροφης της Violet Drummond- Dick του εκτροφειου Abraxas.

b9abeb4da9cb41ecf9395d8edae22c6e.jpg

κριτης για την ομαδα 3 των τεριε τη μερα εκεινη, ηταν ο Ουαλος George W. R. Couzens, λατρης των τεριε και εκτροφεας bull terrier ο ιδιος με την επωνυμια Krackton.

o Kim, οπως ηταν το καθημερινο ονομα του Audacity, γεννηθηκε στις 11/ 09/ 69 απο δυο πολυ σπουδαιους σκυλους, τον Romany River Pirate (Romany River Sailor x Romany River Witch)

romany river pirate.jpg

και την Abraxas Athenia (Monkery' s Mr. Frosty of Ormandy x Abraxas Souperlative Viola).

athena.jpg

προεδρευων της επιτροπης τη χρονια εκεινη ηταν ο συνταγματαρχης Sir Richard Hamilton Glyn γνωστος στους λατρεις της φυλης και απο το βιβλιο του "Bull Terriers and How to Breed Them". στην επιτροπη επισης, βρισκουμε και τον γνωστο εκτροφεα των bulls Raymond H. Oppenheimer.

ο Kim εμελλε να γραψει τη λαμπροτερη σελιδα στην ιστορια της φυλης αφου κατεκτησε τη διοργανωση μια μερα μετα.

2lbgnde.jpg

συνολικα κατεκτησε το Ormandy Jug, το Regent Trophy, 10 Champion Certificates, 10 φορες ηταν καλυτερος φυλης και 2 φορες ηταν καλυτερος της ομαδας του.

bonus photo, η καταχωρηση του Audacity στον καταλογο της εκθεσης :):

DSC01567.JPG

PXM-DANBULL

23 Ιανουαρίου 2014
…Με ιδιαίτερα γλαφυρό τρόπο αφηγήθηκε αυτή την ιστορική στιγμή για την φυλή, στην στήλη που διατηρούσε στην εφημερίδα Dog World, ο Oppenheimer.

I have to dip my pen in “thunder and eclipse”, Ch Abraxas Audacity was best in show at Cruft’s. For those who think this is a slip of the pen I repeat best in SHOW! What for me and I think for most of the other Bull Terrier fans made the day complete was the two judges under whom he did it. Both are men of utter integrity … of indisputable knowledge… If there is a man who knows more about terriers than Mr Joe Cartledge I trust someone will introduce me to him … while Mr Arthur Weslake, as well as being an international judge too, has been a skillful and knowledgeable breeder of dogs himself for years. In only one respect do I think that Audacity was lucky and that is he arrived at the show early morning distinctly overweight but due to the efficient heating at Olympia and to the very mild weather the conditions in the National Hall Gallery, were the breed was judged, was more reminiscent of a Turkish bath than of a dog show so that by the time he went into the big ring he sweated off a good five pounds, looked a picture, showed like a bird and was beautifully handled by his owner, Miss Drummond-Dick. The drama and excitement throughout the whole affair was almost unendurable. Finally he and a charming Miss Whippet were pulled out before the eyes of the massed thousands and this was very much to Kim’s taste, so much so that I thought we might be going to see the start of a new breed Bullets or Whipperries. I think I would have liked to own one!

Ο Kim όμως έδωσε μόνο έναν British Champion.

Ο Arthur Miller στην κριτική του το 1971 αναφέρει για τον Kim:

When I first entered the ring to judge the Recent Trophy I became more than ever certain that, in the dog game, there is no finer spectacle than a really good Bull Terrier, well presented, well handled and showing at full throttle, and that Bull Terrier was Ch. Abraxas Audacity, with a lovely clean well filled head, good well placed eye, ears small and on top, reachy arched neck, well laid shoulders, beautiful front and feet, short back, good topline, well developed quarters, moved really well and is completely balanced. Had I been skillful and lucky enough to breed him I would probably wish he were a 10lb bigger dog but would keep that to myself.

Reactions: noni_papa and spyv

PXM-DANBULL

23 Ιανουαρίου 2014
Lucian Freud https://en.wikipedia.org/wiki/Lucian_Freud

girl-with-a-white-dog-by-lucian-freud-1950-51.jpg

Girl with a White Dog (1950-51)

Artwork description & Analysis: Typical of Freud's early period, Girl with a White Dog was created using a sable brush, which he used to apply the paint with linear precision, almost like a drawing. The subtle shading evokes a host of textures exuding softness, warmth, and the absence of immediate tension. The robe has slipped off the sitter's shoulder, exposing her right breast. Coupled with the absent stare of the woman and the dog, the muted colors and faint contours give this composition an overall flatness.

The sitter is Kitty Garman, Freud's first wife, and a noted beauty whose father was artist Jacob Epstein. The dog was one of two bull terriers they were given as a wedding gift.

spyv

8 Αυγούστου 2011
Πειραιάς
αυτες τις μερες λαμβανει χωρα στη Νεα Υορκη το 142ο Westminster, η κορυφαια εκθεση καθαροαιμων σκυλων της Αμερικης.

η ομαδα των τεριε διαγωνιζεται αυριο Τριτη, με κριτες για τα bulls τον Michael Shoreman και για τα mini bulls τη Rosemary Shoreman. και οι δυο ειναι πρωτοεμφανιζομενοι στην διοργανωση.

videos απο τις μεχρι τωρα κρισεις μπορειτε να δειτε εδω: http://www.westminsterkennelclub.org/breed-judging/judging-breed-view/

καλη επιτυχια να 'χουμε :)!

spyv

8 Αυγούστου 2011
Πειραιάς
τα αποτελεσματα φετος του westminster για τα bullies ειναι:

εγχρωμα στανταρ

Best of Breed: GCH CH Glentom’s Spycatcher
0e2a29f397e95f386dee0ef4d6d4b08b.jpg

Best of Opposite Sex: GCH CH Action’s Soul Power Of Alaric
Select Dog: GCH CH Lebeouf The Gunslinger Of Laelaps

λευκα στανταρ

Best of Breed: GCHB CH Amaize Supernova
thumb.jpg

Best of Opposite Sex: CH Bally’s Got A Foot In The Dora
Select Dog: CH Action Cosmic Cowboy

μινιατουρες

Best of Breed: GCHG Brownstone’s Gunnin’ For Glory
8438127_orig.jpg

Best of Opposite Sex: Ch. Menusha’s Pancho Villa
Select Bitch: GCh Bulligomingo-Omega’s Paella
Winners Bitch: Aplodisment Toy Aleksiya at Simetrabull
1st Award of Merit: GCHB Brownstone’s Maiden Quest

Reactions: Eroe and Mariosgs

PXM-DANBULL

23 Ιανουαρίου 2014
Επιτέλους!!! Ένα εξαιρετικό νέο!!!

http://www.genetics.unibe.ch/unibe/.../e359101/Information_to_Breeders_v3_E_eng.pdf

Μια εξέταση που κάθε υποψήφιος ιδιοκτήτης standard η miniature πρέπει τώρα να ζητά από τον εκτροφέα του. Το ερώτημα είναι πόσοι εκτροφείς στο κόσμο το γνωρίζουν.

Reactions: spyv

spyv

8 Αυγούστου 2011
Πειραιάς
το ειχα διαβασει κι εγω πριν κανα δυο βδομαδες (και σκοπευα να το ποσταρω αλλα κολλησα με τη μεταφραση και το ανεβαλα :barefoot: ).

στο site της btca το αναφερει, στου btc οχι ακομα.

δειτε κι αυτο το λινκ για περισσοτερες πληροφοριες: https://www.ahtdnatesting.co.uk/tests/lethal-acrodematitis/

spyv

8 Αυγούστου 2011
Πειραιάς
8- 11 μαρτιου γινονται στην αγγλια τα φετινα crufts. τα bulls διαγωνιζονται την παρασκευη 9 του μηνος, με κριτη για τα standards και τα minis τον dominic clark (grandopera bts).

καλη μας επιτυχια :)!

Reactions: Eroe and Mariosgs

spyv

8 Αυγούστου 2011
Πειραιάς
καλυτερη φυλης για τα μπουλτερακια στα φετινα crufts αναδειχθηκε η Tawnbarr Starlight (Ch Emred Devils Spy x Ch Gorbain Ice Maiden Tawnbarr)

2018_BUT_BOB.jpg
http://www.tawnbarr.co.uk/

καλυτερος φυλης για τις μινιατουριτσες αναδειχθηκε ο Future Star vom Hause Wilke (Star Galev' s Kapetown x Dakota vom Hause Wilke)

2018_BTM_BOB.jpg
https://www.vom-hause-wilke.com/

spyv

8 Αυγούστου 2011
Πειραιάς
δυο πολυ γλυκα ποιηματα για bulls γραμμενα απο παιδια:

Bull Terriers

Bull Terriers are my friends.
When you feel sad, they make you feel glad that you have them
because they have you.
If you are cold at night just call one, they will keep you a lot
warmer than those stupid cats.
They will guard you and even ask you to marry them ( :LOL: ).
Their brains are pretty big.
The only problem is they just don' t use them.

Joshua Davey, 9 χρονων

BULL TERRIERS ARE MY BEST FRIENDS

Bull Terriers are my best friends
They are always there for you right to the end.
When you are feeling sad
They don' t make you feel bad.
Instead they brighten up your day
And make all your troubles go away.
When you want cuddles, they never fail
With stocky fronts and waggly tails.

They are there for you right to the end.
Who cares what other people say
If Bullies make you feel okay.
Even if they don' t always obey
Because Bullies are beautiful in their own special ways.

With warm, caring eyes burning bright
They show the world their true light.
They would guard you with their life
If you got in a bit of strife.

They only ask a few simple things
Food, shelter and maybe for you to share your bed with them.
But all they really want is unconditional love.

Bullies have a heart of gold
Even when they begin to grow old.

Jamie- Lee Davey, 12 χρονων

spyv

8 Αυγούστου 2011
Πειραιάς
χαριζω το τευχος 147 (ανοιξη 1990) του bull terrier club bulletin. αν ενδιαφερει καποιον συμφορουμιτη, ας μου στειλει πμ. η κατασταση του ειναι παρα πολυ καλη.

spyv

8 Αυγούστου 2011
Πειραιάς
ενα ποιηματακι (παλι) των αρχων του προηγουμενου αιωνα.
αυτη τη φορα απο την αμερικανικη The Sun, 22/ 09/ 1912 :):

The Bull Terrier

There's a snow white dog with a coal black eye.
Whose temper's as true as his courage is high.
He's the last in a scrimmage – and the last one that stops,
For when he does fight he fights till he drops.
He knows nothing of meanness and nothing of fear,
For a gentleman's heart has the White Cavalier.

He stands like a boxer, firm, active and keen,
With his punishing jaw, long, powerful and clean.
He's up on his toes, all ready to go
Like the flash of a gun to meet playmate or foe.
He's strong as a bulldog, as fast as a deer,
There's no dog with the dash of the White Cavalier.

His coat and his character both are snow white;
His look is determined; his manner is bright;
He stands at attention, all muscle and bone.
A knight fully armed for holding his own.
As mild as a maiden, as proud as a peer.
A prince among dogs is the White Cavalier.

απο δω: https://chroniclingamerica.loc.gov/lccn/sn83030272/1912-09-22/ed-1/seq-24/#
https://chroniclingamerica.loc.gov/lccn/sn83030272/1912-09-22/ed-1/seq-24/#
αξιζει να διαβασετε και το αρθρο για τα bulls που το συνοδευει.

Reactions: Yorkaddict