Γεια χαρά,
Ενδιαφέρομαι να αποκτήσω ένα αρσενικό
Γερμανικό ποιμενικό 2 μηνών και το σκέφτομαι πολύ καιρό τώρα.
Είμαι φοιτητής, μένω σε ένα διαμέρισμα 60 τ.μ. αλλά έχω
κήπο. Έχω ρωτήσει γνωστούς που έχουν
μεγάλους σκύλους και μου έχουν πει ότι
εάν αφιερωθώ στις βόλτες του σκύλου
όσο χρειάζεται, δεν υπάρχει κανένα
πρόβλημα σε μικρό διαμέρισμα.
Έχω διαβασει κάποια βιβλια για την εκπαίδευση του συγκεκρίμενου σκύλου και διάβασα οτι δεν υπάρχει πρόβλημα ένας τέτοιος σκύλος να μένει σε διαμέρισμα. Εσείς τι νομίζεται;
Επίσης, θα αλλάξω πολυ σύντομα σπίτι και θα συγκατοικισω με άλλα 2 ατομα (που βεβαια δεν εχουν προβλημα με τον σκυλο) αλλα πολυ πιθανον να μην υπαρχει κηπος διαθεσιμος στο καινουριο σπιτι και θα υπάρχει γάτα. Εχω επισης διαβασει οτι ενας ποιμενικος μπορει να ζεί με γάτα.
Θα με βοηθησει πολυ η γνωμη σας για αυτην την αποφαση που θα παρω γιατι δεν ειχα ποτε μου σκυλο και οτι γνωση εχω για το θεμα το εχω απο βιβλια που εχω διαβασει και απο εμπειρίες φίλων που έχουν μικρότερους σκήλους.
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
Περιμένω νέα σας,
Λουκιανός
Ενδιαφέρομαι να αποκτήσω ένα αρσενικό
Γερμανικό ποιμενικό 2 μηνών και το σκέφτομαι πολύ καιρό τώρα.
Είμαι φοιτητής, μένω σε ένα διαμέρισμα 60 τ.μ. αλλά έχω
κήπο. Έχω ρωτήσει γνωστούς που έχουν
μεγάλους σκύλους και μου έχουν πει ότι
εάν αφιερωθώ στις βόλτες του σκύλου
όσο χρειάζεται, δεν υπάρχει κανένα
πρόβλημα σε μικρό διαμέρισμα.
Έχω διαβασει κάποια βιβλια για την εκπαίδευση του συγκεκρίμενου σκύλου και διάβασα οτι δεν υπάρχει πρόβλημα ένας τέτοιος σκύλος να μένει σε διαμέρισμα. Εσείς τι νομίζεται;
Επίσης, θα αλλάξω πολυ σύντομα σπίτι και θα συγκατοικισω με άλλα 2 ατομα (που βεβαια δεν εχουν προβλημα με τον σκυλο) αλλα πολυ πιθανον να μην υπαρχει κηπος διαθεσιμος στο καινουριο σπιτι και θα υπάρχει γάτα. Εχω επισης διαβασει οτι ενας ποιμενικος μπορει να ζεί με γάτα.