Αυτιά Yorkshire βοηθήστε την άπειρη μητέρα

Marta

Member
30 Μαρτίου 2014
6
0
Καλησπερα παιδία οι κουμπάροι μας μετα τον αποχωρισμό με την κόρη μας και την εγγονή μας το 3 χρονών αρκουδάκι μας μας έφεραν δώρο πριν δυο μέρες ενα yorkshire να πω για αρχή οτι είμαι άσχετη απο την συγκεκριμένη ράτσα!Τελείως ασχετη!!Το πρόβλημα μου λοιπόν είναι οτι χωρίς να το έχω προσέξει ιδιαιτερα εγω στην κτηνίατρο που πήγα μου είπε οτι το σκυλάκι μου έχει πολυ λίγα μαλλάκια στα αυτιά και οτι ή θα μείνει φαλακρό λόγω κληρονομικότητας η έχει δερματίτιδα η μύκητα.Απογοητεύτηκα πολυ γιατί νόμιζα οτι είναι φυσιολογικό που δεν είχε μαλλάκια επειδή είναι μικρούλα!Γνωρίζει κάποιος κάτι?Μπορείτε να με βοηθήσετε?Γιατί μέχρι να πάρω δεύτερη γνώμη θα σκάσω!Είναι 2 μηνών και η κοπελα που το είχε είπε οτι δεν τα έχει ξυρίσει ΠΟΤΕ!!Αν μπορεί κάποιος ας με βοηθησει!:(

mareco

Well-Known Member
13 Ιουλίου 2009
30.978
20.415
Καλώς ήρθες στο φόρουμ Marta.

Καλησπερα παιδία οι κουμπάροι μας μετα τον αποχωρισμό με την κόρη μας και την εγγονή μας το 3 χρονών αρκουδάκι μας ...
Μέχρι εδώ, δεν έχω καταλάβει τίποτα.

Το πρόβλημα μου λοιπόν είναι οτι χωρίς να το έχω προσέξει ιδιαιτερα εγω στην κτηνίατρο που πήγα μου είπε οτι το σκυλάκι μου έχει πολυ λίγα μαλλάκια στα αυτιά και οτι ή θα μείνει φαλακρό λόγω κληρονομικότητας η έχει δερματίτιδα η μύκητα.
Κι εδώ, ομολογώ ότι δυσκολεύομαι επίσης. Παρακάμπτοντας όλα τα ενδιάμεσα [τα αφήνω για λίγο αργότερα], η κτηνίατρος δεν έκανε τελικά διάγνωση; Με το...ή το ένα, ή το άλλο έμεινε;

Marta

Member
30 Μαρτίου 2014
6
0
Η κόρη μου είχε υιοθετήσει ένα σκυλάκι το οποίο επειδή ετρεχε με την σχολή της το προσεχαμε πιο πολυ εμεις τωρα μετακομισαν στο δικό τους σπιτι!Μου είπε οτι είναι ακόμα μικρή και δεν έκανε καλλιεργεια κ οτι θα κάνει αν το επιθυμω στο επομενο ραντεβου μας!

mareco

Well-Known Member
13 Ιουλίου 2009
30.978
20.415
Ακόμη περισσότερες ερωτήσεις, μου δημιουργούνται...