Αφαίρεση λεκέ (χρώμα) από τρίχωμα σκύλου


Sofouli

Well-Known Member
3 Σεπτεμβρίου 2010
6.243
526
Λάρισα
...Δεν ξέρω τι τίτλο να δώσω σε αυτό το θέμα.

Ο κτηνίατρος, όταν στειρώθηκε η σκύλα μου, την ψέκασε αρκετές φορές με αυτό το spray το μπλε (το αντίστοιχο του Pulvo για σκυλιά υποθέτω). Έχουν περάσει μήνες από τότε και η ουρά και τα πίσω πόδια έχουν ακόμα λεκέδες -πράσινου χρώματος-. Έχω προσπαθήσει, μάταια, να το καθαρίσω αλλά δεν έχω καταφέρει ντιπ τίποτα...

Το σκυλί βασικά έχει πράσινες ανταύγειες και είναι πολύ punk :ROFLMAO:
Πέρα από αισθητική όχληση, δεν υπάρχει κανένα άλλο πρόβλημα, αλλά επειδή είμαι γενικώς πανάσχετη από καλλωπισμό σκύλων, μήπως έχετε να μου προτείνετε κάποια λύση;
(όχι ότι με προβληματίζει και ιδιαίτερα το γεγονός, απλά για να γλιτώνω την κάθε μουρλή στην βόλτα που ρωτάει αν βάφω τα μαλλιά του σκύλου)

Δεν έχω κάποια καλή φωτογραφία, αλλά παράδειγμα σε τυχαία τούφα της ουράς της 27292139_527538090979297_985799895_n.jpg
 


vek

Well-Known Member
22 Ιουλίου 2012
2.157
5.098
εγώ θα την άφηνα έτσι είναι και της μόδας , δοκίμασε ava για τα πιατα μηπως και βγει και μετα πλυσιμο με το σαμπουαν της
 
  • Like
Reactions: Sofouli


yasemin

Well-Known Member
21 Οκτωβρίου 2009
2.789
5.380
Μπορεις να βαλεις χαρτι κουζινας κατω απο το τριχωμα και να ψεκασεις με λακ,μετα βαζεις αλλο χαρτι για να παρεις το πολυ χρωμα και το περνας με βρεγμενο πανι.
Αν δεν βγει τελειως ανακατευεις 2 μερη οξυζενε με ενα μερος αβα και πλενεις τα σημεια.
 


epial

Well-Known Member
24 Ιουλίου 2011
3.026
5.276
65
Aθήνα
Αφού λέτε εσείς τα γυναικεία, να πω κι εγώ τα ανδρικά!:p
Αντί για λακ κλπ, εγώ θα ψέκαζα το βαμμένο μέρος με WD-40, που θα βρείς, αν δεν έχεις, σε είδη κιγκαλερίας

 
Last edited:


vek

Well-Known Member
22 Ιουλίου 2012
2.157
5.098
Αφού λέτε εσείς τα γυναικεία, να πω κι εγώ τα ανδρικά!:p
Αντί για λακ κλπ, εγώ θα ψέκαζα το βαμμένο μέρος με WD-40, που θα βρείς, αν δεν έχεις, σε είδη κιγκαλερίας