Βοήθεια για επιλογή σκύλου - πρόβλημα με αλλεργίες - άσθμα


andressp

New Member
8 Απριλίου 2023
4
0
60
Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά!
Καλώς σας βρήκα!


Θα ήθελα να με βοηθήσετε για επιλογή σκύλου
Δεδομένα: 4μελής οικογένεια με 2 αγοράκια 7 & 9 ετών σε διαμέρισμα, όπου το πρωί εργαζόμαστε οι γονείς και είναι σχολείο τα παιδιά.
Έχουμε ήδη 2 αρσενικούς γάτους και ενυδρείο.
Σημαντικό: Η γυναίκα μου έχει αλλεργίες-άσθμα, αλλά είναι πολύ φιλόζωη και με έχει φάει να πάρουμε και σκυλάκι

Όπως καταλαβαίνετε, το πρώτο μου κριτήριο είναι οι υποαλεργικές ράτσες

Ενώ ξέρουμε ότι σε κάποιον breeder θα βρούμε αυτό που θέλουμε, ( η γυναίκα μου είχε μικρή poodle και δεν την ενοχλούσε στο άσθμα ), έχουμε σαν πρώτη επιλογή τις φιλοζωικές-καταφύγια.

Ερώτηση: Υπάρχει τρόπος να καταλάβουμε στην πράξη εάν ένα ημιαιμο είναι αντιαλεργικο ή όχι; υπάρχει κάποιος τρόπος να βεβαιωθούμε; Ή το ξεχνάμε και πάμε σε ράτσα;

Επειδή είμαι άσχετος με το θέμα, κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη


Ευχαριστώ
Αντρέας
 

Attachments



Estranged

Well-Known Member
10 Ιουλίου 2012
5.548
6.975
Τι είδους αλλεργίες έχει; Ρωτάω γιατί αν έχετε ήδη γάτους ένα μεγάλο μέρος των αλλεργιών που μπορεί να φουντώσει ένας σκύλος τις αντιμετωπίζετε ήδη (εκτός κ αν έχετε σιαμαίες ξέρω γω :p).

Επίσης τι είδους άσθμα; Εγώ πάντως παιδί που είχα παιδικό άσθμα (όχι αλλεργικό όμως) πέρασε δια παντός μόλις μπήκε σκύλος στο σπίτι. Θαύμα - θαύμα (έχω διαβάσει έκτοτε ότι έχει ανοσολογική βάση). Μήπως να ρωτούσατε το γιατρό πρώτα για το πώς να κάνετε το "τεστ" αν της αναζωπυρώνει τις αλλεργίες/το άσθμα;