Δυσπλασία ή ράγισμα?

GEORGIA-CHQ

Active Member
18 Απριλίου 2008
28
0
51
ΧΑΝΙΑ
Καλησπέρα,έχω ένα Γερμανικό Ποιμενικό (δύο χρονών περίπου) και πριν 2 ημέρες απο την μια στιγμή στην άλλη δεν μπορούσε να πατήσει το αριστερό πόδι κι έκλαιγε.Τον πήγαμε στην κτηνιατρο,οποια του έκανε ακτινογραφία και μας είπε ότι είναι σύμπτωμα δυσπλασίας(μας έδωσε αντιβίωση).Σήμερα το πρωί το πόδι του ήταν πολύ πρησμένο(δεν το πατάει καθόλου).Θέλω να ρωτήσω,το πρησμένο πόδι είναι εξαιτίας της δυσπλασίας η΄το έχει ραγίσει.Είναι πολυ 'πεσμένος' και δεν σηκώνεται καθόλου..Τι μπορεί να είναι τελικά?

Amaliaz

Well-Known Member
23 Οκτωβρίου 2009
10.140
4.852
Συμπτωμα δυσπλασιας... αντιβιωση... πρηξιμο....θα σου λεγα να πας σε εναν αλλο κτηνιατρο.

GEORGIA-CHQ

Active Member
18 Απριλίου 2008
28
0
51
ΧΑΝΙΑ
Ξέχασα να σας πω ότι μας είπε ότι έχει και αρθρίτιδα..Είναι συνήθες σε αυτή την ηλικία?Χωρίς να είμαι γιατρός,έχω την εντύπωση ότι το έχει στραμπουλήξει το πόδι του ..τι να πω..μας είπε να το ξαναπάμε αύριο...θα τον πάμε κι αλλού..

Αυγερις

Well-Known Member
24 Οκτωβρίου 2011
555
0
42
πατρα
η δυσπλασια ισχυου ειναι στο ισχυο...δεν γινεται στραμπουληγμα εκει εκει αν υπαρχει κατι θα ειναι θλαση η κατι αρκετα κακο σε οτι εχει να ακνει με το ισχυο...ο γιατρος σου μαλλον δεν τα παει καλα με τα ορθοπεδικα ... βρες καποιον που να ειναι καλος στο ορθοπεδικο κομματι και αν γινεται να ξερει και πως να βγαλει ακτινογραφιες στον γερμανικο ποιμενικο γιατι αν βγουνε λαθος θα κλαψει και το παρδαλο κατσικι.

περαστικα.

GEORGIA-CHQ

Active Member
18 Απριλίου 2008
28
0
51
ΧΑΝΙΑ
Το ποδι του έχει πρηστεί από την πάνω μεριά και φτάνει σχεδόν μέχρι κάτω..Κλείσαμε ραντεβού σήμερα και σε κάποιον άλλο γιατρό..Για να δούμε..Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σας...θα σας ενημερώσω...

BiggBilly

Well-Known Member
28 Μαϊου 2010
4.237
407
Γλυφάδα
Ας δώσει κάποιος που γνωρίζει πληροφορίες καλού ορθοπαιδικού κτηνιατρου στα Χανιά να ξεμπερδεύει η φίλη.

imichal

Well-Known Member
15 Δεκεμβρίου 2009
70
12
Χανια