ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ


Ran Tan Plan

Well-Known Member
5 Φεβρουαρίου 2011
515
292
Αθήνα
Θα ήθελα να κοινοποιήσω ένα πρόβλημα, που δυστυχώς μου έτυχε στην προσπάθεια μου να αγοράσω φάρμακα και κάποια άλλα προϊόντα, από Αγγλικό site,σε τιμές σαφώς φθηνότερες από εδώ,αλλά "την πάτησα". Ισως προστατευθούν άλλοι στο μέλλον.
Το site λέγεται Animed Direct και είναι υπόδειγμα ιστοσελίδας,με πολλούς τρόπους επιβεβαίωσης...της σοβαρότητας του! Επικοινώνησα με email και ζήτησα τι θέλω να αγοράσω. Μου είπαν ότι για αντιπαρασιτικά φάρμακα,θέλουν συνταγή από τον κτηνίατρο μου,φυσικά στα αγγλικά. Την έστειλα αμέσως. Εκανα την αγορά, πλήρωσα 115€ και θα έβλεπαν αν τα φάρμακα, καλύπτονται από την συνταγή. Αντι της επιβεβαίωσης,λαμβάνω ένα email την επομένη,ότι δεν στέλνουν στην Ελλάδα καθόλου φάρμακα,λόγω Αγγλικής νομοθεσίας!! (η πραγματικότητα είναι, ρωτώντας σε άλλα sites,ότι υπάρχει μια προτυπωμένη συνταγή,την οποία σου στέλνουν,την συμπληρώνει ο κτηνίατρος σου και η παραγγελία προχωράει). Σε ερώτηση μου, γιατί δεν μου το είπαν στην επικοινωνία μας,είπαν ότι έκαναν λαθος μπλα-μπλα και δυστυχώς δεν υπάρχει δυνατότητα αποστολής στην Ελλάδα.
Ζήτησα τα χρήματα μου πίσω αμέσως,ως όφειλαν να κάνουν,ύστερα από δικό τους λάθος, όπως οι ίδιοι παραδέχθηκαν. Από 25 Φεβρουαρίου που ξεκίνησε η διαδικασία, μέχρι σήμερα,με διάφορα γελοία προσχήματα, δεν έχουν στείλει τίποτα. Εγραψα στο PayPal,άνοιξα θέμα και μου είπαν από την εν λόγω εταιρεία, πως αν δεν το κλείσω,η επιστροφή μπλοκάρει.Τα έπαιξα όλα γιά όλα και το έκλεισα. Μέχρι σήμερα όπως ισχυρίζονται, περιμένουν την επιβεβαίωση ακύρωσης από το PP, (δέκα ημέρες),ενώ εγώ την πήρα αμέσως. Τους την έστειλα και δεν την δέχονται. Αλλωστε δεν χρειάζεται. Κάνουν την επιστροφή και η υπόθεση κλείνει. Για να μην σας κουράζω, δύο πράγματα επιδιώκω με αυτήν την καταχώρηση. Μακρυά από αυτό το site,για να μην έχετε προβλήματα και αν κάποιος έχει παρόμοια εμπειρία με αυτούς, ας την αναφέρει! ΠΡΟΣΟΧΗ λοπόν!!
 




nfeel

Well-Known Member
7 Οκτωβρίου 2011
1.491
514
UK
Σωστός ο Θόδωρος από πάνω. Δεν έπρεπε να κλείσεις το dispute. Θα έπαιρνες κανονικά τα λεφτά σου πίσω αν η εταιρία δεν παρείχε στο PayPal αποδεικτικά στοιχεία αποστολής της παραγγελίας σου.

Επίσης για αυτό που λες με τα φάρμακα ισχύει. Έχω δοκιμάσει από την Αγγλία συγκεκριμένα, από άλλο site, να πάρω lotion, αφρόλουτρα και τέτοια. Μου έστειλαν εκ των υστέρων email ότι αυτά δεν αποστέλλονται διεθνώς και φυσικά πήρα τα λεφτά πίσω.

Sent from GT-N7100 using tapatalk PRO
 




nikalias

Well-Known Member
2 Ιουλίου 2013
256
3
Γλάρισα
Στο amazon.co.uk δεν έχει τα φάρμακα που ήθελες ; Επίσης , όπως ανέφεραν τα παιδιά από πάνω , η εταιρεία PayPal δεν είναι κανένα μαγαζάκι τις γειτονιάς για να καθυστερεί άδικα να στείλει το οτιδήποτε .
 


st3li0s

Well-Known Member
26 Αυγούστου 2009
8.560
2.744
Θεσ/νίκη
Εγραψα στο PayPal,άνοιξα θέμα και μου είπαν από την εν λόγω εταιρεία, πως αν δεν το κλείσω,η επιστροφή μπλοκάρει.
Στέλνεις παρ'αυτά στο paypal ξανά dispute!
Μπορείς μέσα σε 45 μέρες να καταθέσεις dispute!Και δείξ΄τους τι σου είπε η εταιρία!
Άλλη φορά δεν θα κλείσεις το dispute!Είναι η δικλείδα ασφαλείας σου για την επιστροφή των χρημάτων!
Καμία διαδικασία δεν μπλοκάρει!!!Δεν έχουν αρμοδιότητα να μπλοκάρουν διαδικασίες όταν ο,τιδήποτε ορίζεται από το Paypal!
 
Last edited:


nikalias

Well-Known Member
2 Ιουλίου 2013
256
3
Γλάρισα
Στέλιο , είσαι σίγουρος ότι μπορείς να κάνεις re-open ένα dispute ; Απ'όσο γνωρίζω , όταν κλείνει , δεν μπορεί να ξανανοίξει . Τέλος , το ίδιο σκηνικό έχει γίνει σε αρκετές άλλες περιπτώσεις , όπου μια εταιρεία ''εκβίαζε'' τον πελάτη να κλείσει την ανοιχτό dispute στο PayPal . Χρειάζεται εμπειρία στην ηλεκτρονικές αγορές που παίρνουν τα πάνω τους μέρα με τη μέρα .
 


Ran Tan Plan

Well-Known Member
5 Φεβρουαρίου 2011
515
292
Αθήνα
Το είπα από την αρχή για τον εαυτό μου,"την πάτησα". Το δε κλείσιμο του dispute όπως είπα, το έπαιξα "κορώνα-γράμματα",ελπίζοντας μήπως θέλουν να προστατέψουν την υστεροφημία τους, εκβιαστικά και κλείνοντας το, τα επέστρεφαν.
St3liOs, είσαι σίγουρος,ότι μπορώ να ξανανείξω dispute στο PP,για το ίδιο θέμα? Αλλοιώς σκέφτομαι να αγοράσω κάτι φτηνό και να ανοίξω dispute στο PayPal γι' αυτό,αναφέροντας όλο το προηγούμενο πρόβλημα! Τι λέτε,θα πιάσει??
Στην Αγγλία ρε γαμώτο,που έπεσα!!:dohh::dohh:
 
Last edited:


Ran Tan Plan

Well-Known Member
5 Φεβρουαρίου 2011
515
292
Αθήνα
Σωστός ο Θόδωρος από πάνω. Δεν έπρεπε να κλείσεις το dispute. Θα έπαιρνες κανονικά τα λεφτά σου πίσω αν η εταιρία δεν παρείχε στο PayPal αποδεικτικά στοιχεία αποστολής της παραγγελίας σου.

Επίσης για αυτό που λες με τα φάρμακα ισχύει. Έχω δοκιμάσει από την Αγγλία συγκεκριμένα, από άλλο site, να πάρω lotion, αφρόλουτρα και τέτοια. Μου έστειλαν εκ των υστέρων email ότι αυτά δεν αποστέλλονται διεθνώς και φυσικά πήρα τα λεφτά πίσω.

Sent from GT-N7100 using tapatalk PRO
nfeel,Αυτά που αναφέρεις τα στέλνουν,δεν υπάρχει πρόβλημα.Μόνο για φαρμακευτικά προϊόντα,ζητούν να σου συμπληρώσει ο κτηνίατρος σου,την τυποποιημένη από την Αγγλική νομοθεσία συνταγή.
 


Thodoras

Well-Known Member
15 Αυγούστου 2012
662
303
Πάτρα
Dispute δεν ξανανοιγει δυστυχώς. Αγόρασε κάτι ακριβό και πες στο paypal ότι δεν ήρθε.. Φτιάξε ένα ωραίο βίντεο που ανοίγεις ένα άδειο κουτί...

Powered by Nexus 4
 


nikalias

Well-Known Member
2 Ιουλίου 2013
256
3
Γλάρισα
Dispute δεν ξανανοιγει δυστυχώς. Αγόρασε κάτι ακριβό και πες στο paypal ότι δεν ήρθε.. Φτιάξε ένα ωραίο βίντεο που ανοίγεις ένα άδειο κουτί...

Powered by Nexus 4
Ίσως μπλέξει χειρότερα έτσι .
 


Ran Tan Plan

Well-Known Member
5 Φεβρουαρίου 2011
515
292
Αθήνα
Dispute δεν ξανανοιγει δυστυχώς. Αγόρασε κάτι ακριβό και πες στο paypal ότι δεν ήρθε.. Φτιάξε ένα ωραίο βίντεο που ανοίγεις ένα άδειο κουτί...

Powered by Nexus 4
Δεν θέλω να γίνω απατεώνας σαν αυτούς! Αλλά υποθετικά μιλώντας, με το υπαρκτό πρόβλημα, θα έχουν τον νού τους. Αμφιβάλλεις ότι θα είναι οργανωμένοι?
 


l.Kyveli

Well-Known Member
12 Φεβρουαρίου 2011
15.870
8.083
Γραψε ένα email στο paypal και εξήγησε τους την ανοησία σου να κλείσεις το dispute μετά από απειλή της εταιρίας και ότι δεν έχεις πάρει τα λεφτά σου πίσω. Η μόνη σου ελπίδα είναι να σε βοηθήσει το paypal.
 


nfeel

Well-Known Member
7 Οκτωβρίου 2011
1.491
514
UK
Οι σοβαρές εταιρίες δεν ασχολούνται καν πάντως. Αφήνουν το PayPal να αποφασίζει για την εγκυρότητα η μη ενός dispute με πάγια εντολή.

Από το εκβιαστικό δίλημμα καταλαβαίνεις ότι έπεσες σε τυχοδιώκτες.

Sent from GT-N7100 using tapatalk PRO
 


whisper

Member
2 Φεβρουαρίου 2014
24
1
Καλησπέρα κι από μένα,

sorry που επαναφέρω το θέμα αλλά την τράπεζά σου την ενημέρωσες; (έχει σημασία αν έκανες την συναλλαγή με κάρτα)

Την επικοινωνία με το εν λόγω κατ/μα την έχεις στο mail σου? Αν ναι γνωστοποίησέ την στο paypal
 


Ran Tan Plan

Well-Known Member
5 Φεβρουαρίου 2011
515
292
Αθήνα
Καλησπέρα κι από μένα,

sorry που επαναφέρω το θέμα αλλά την τράπεζά σου την ενημέρωσες; (έχει σημασία αν έκανες την συναλλαγή με κάρτα)

Την επικοινωνία με το εν λόγω κατ/μα την έχεις στο mail σου? Αν ναι γνωστοποίησέ την στο paypal
Καλησπέρα και σε σένα,
Αγαπητέ φίλε,ευχαριστώ που ασχολείσαι με το πρόβλημα μου!
Ναι η πληρωμή έγινε στο PayPal,μέσω προπληρωμένης κάρτας,αλλά δεν ενημέρωσα την Τράπεζα έκδοσης της. Δεν σκέφτηκα ότι μπορεί να έχουν σχέση και να βοηθήσουν! Την επιβεβαίωση της πληρωμής,την έχω και από την Τράπεζα και από το PayPal. Το θέμα είναι η κακή εκτίμηση μου,να κλείσω το dispute. Επικοινώνησα και με το Ελληνοβρετανικό Εμπορικό Επιμελητήριο,τίποτα το ουσιαστικό. Μου είπαν αν επικοινώνησα με την Πρεσβεία U.K. Φυσικά όχι, τι να πω,ότι μία Αγγλική εταιρεία με εξαπάτησε? Σιγά μην είναι η μόνη. Μάλλον τα χρήματα...πέταξαν! Σε ευχαριστώ.
 


whisper

Member
2 Φεβρουαρίου 2014
24
1
Ran Tan Plan επικοινώνησε μαζί τους το συντομότερο (η διαδικασία εκκινείται εντός συγκεκριμένων χρονικών ορίων) γνωστοποιώντας τους ότι επιθυμείς να προβείς σε αμφισβήτηση συναλλαγής λόγω μη παραλαβής του προιόντος - είναι μια απλή διαδικασία - δεν χάνεις τίποτα να την κάνεις.