Ελληνικός ποιμενικός - Αξιολόγηση & αναγνώριση


xpetros

Well-Known Member
25 Απριλίου 2016
58
157
36
Καλησπέρα σε όλους,

Αρχικά να αναφέρω ότι λυπάμαι αν υπάρχει κάποιο topic που έχει ανοιχτεί στο παρελθόν, αλλά προσπαθώντας να βρω κάτι στο forum, βρήκα μόνο παρεμφερεί topics και αρκετά παλιά. Επίσης να αναφέρω ότι είμαι άσχετος από θέματα εκτροφής και μορφολογίας και προσπαθώ σιγά σιγά να μπω σε τέτοια θέματα χωρίς κάποιο συγκεκριμένο σκοπό. Απλά όσος περισσότερος καιρός περνάει και ζω με τα σκυλιά μου, τόσο πιο πολύ σε βάθος θέλω να μπω.
Ψάχνοντας λοιπόν στο internet περί αναγνώρισης του ελληνικού ποιμενικού, έχω βρει ότι κατα καιρούς έχουν γίνει κάποιες συναντήσεις του ομίλου (Ο.Φ.Ε.Π.), στις οποίες γίνεται η αντίστοιχη διαδικασία αξιολόγησης και αναγνώρισης για σκύλους που είτε φέρουν, είτε δεν φέρουν γενεολογικό χάρτη. Επίσης στη σελίδα του ΚΟΕ βλέπω σε διάφορα meetings εκθέσεις μορφολογίας να αναφέρεται η λέξη "αναγνώριση" (η οποία σελίδα φαίνεται να είναι πεσμένη αυτή τη στιγμή, καθώς δεν μπορώ να μπω).
Υπάρχει κάποιος που έχει συμμετέχει σε διαδικασία αξιολόγησης και αναγνώρισης χωρίς να έχει πιστοποιητικά ή ξέρει για αυτήν και θα μπορούσε να πει 2 λόγια για την όλη διαδικασία?
Έχω 2 κουτάβια 17 μηνών σήμερα, τα οποία πήρα πέρυσι, με τον χαρακτηρισμό "ελληνικά ποιμενικά", από το Τσοτύλι Κοζάνης. Ίσως κάποιος που γνωρίζει από μορφολογία των συγκεκριμένων σκύλων, να μπορεί να εκφράσει μία γνώμη βλέποντας παρακάτω τις φωτογραφίες. Στην πρώτη είναι η θυληκιά και σε όλες τις άλλες ο αρσενικός. Στις φωτογραφίες και τα 2 είναι 12 μηνών. Θα τους βγάλω και καινούριες να ανεβάσω πιο πρόσφατες.
vera.jpg IMG_20171225_131704.jpg IMG_20171225_131557.jpg IMG_20171225_131815.jpg igor misa.jpg
 


Hammer

Well-Known Member
7 Ιουλίου 2017
1.468
2.709
Πολυ ωραια σκυλια φιλε μου να τα χαιρεσαι!
Γουσταρω στην τελευταια που ο μαυρος ο μικρος θελει να κλεψει τη δοξα:D
Βαλε κι αλλες φωτο του θηλυκου και καμια με τα σκυλια να στεκονται ορθια
 
  • Like
Reactions: GRDANE


xpetros