Επιπεφυκίτιδα?

dimosthenispr

Well-Known Member
29 Οκτωβρίου 2011
83
0
Athens
Καλησπέρα παιδιά!Σήμερα το απόγευμα που ξύπνησε ο Romeo απο τον μεσημεριανό του λήθαργο παρατήρησα οτι το ένα του μάτι είναι κόκκινο!Ανέτρεξα σε παλιά ποστ και όλα δείχνουν επιπεφυκίτιδα(μάλλον γιατί δεν είμαι και γιατρός)!Αύριο θα τον πάω στον κτηνίατρο για να δούμε τι έπαθε ο χοντρός μου!Αεπίσης έχει ανω του φυσιολογικού τσίμπλες στο ένα μάτι(αυτο που είναι και κόκκινο)!Επειδή τον λυπόμουν που τον έβλεπα έτσι του καθάρισα το ματάκι με λίγο χαμομήλι που διάβασα απο εδω!Επίσης διάβασα και για φυσιολογικό ορό!Το θέμα ειναι οτι αυτην την στιγμή δεν έχω!Να πάω να πάρω ή να περιμένω τι θα μου πει ο κτηνίατρος?Τι προτείνετε?

vrmode

Well-Known Member
27 Νοεμβρίου 2006
8.628
11.035
Athens
Tobrex οφθαλμική αλοιφή από το φαρμακείο (εφημερεύον τέτοια ώρα...).
Προσοχή - tobrex και όχι tobradex. Η 2η απαγορεύεται αν τυχόν έχει αμυχή στο μάτι.

Χαμομήλι δεν θα έβαζα - δεν είμαι σίγουρη γι αυτό...

dimosthenispr

Well-Known Member
29 Οκτωβρίου 2011
83
0
Athens
@vrmode διάβασα για το tobrex αλλά θέλω να μου πει πκαι ο κτηνίατρος.Για αυτό έλεγα μήπως μέχρι αύριο που θα τον πάω να του έβαζα μερικές σταγόνες φυσιολογικού ορού!

και thank you!

Last edited by a moderator:

vrmode

Well-Known Member
27 Νοεμβρίου 2006
8.628
11.035
Athens
@vrmode διάβασα για το tobrex αλλά θέλω να μου πει πκαι ο κτηνίατρος.Για αυτό έλεγα μήπως μέχρι αύριο που θα τον πάω να του έβαζα μερικές σταγόνες φυσιολογικού ορού!

και thank you!
Φυσιολογικό ορό μπορείς να βάλεις - χαμομήλι θα το απέφευγα. Στην επιπεφυκίτιδα πάντως βάζουμε tobrex (μία γραμμή κατά μήκος του ματιού). Γενικά η αλοιφή αυτή δεν προκαλεί κάτι κακό, ίσα-ίσα ανακουφίζει. Εγώ έχω πάντα στο φαρμακείο - καλό είναι να έχουμε όλοι - γιατί εμείς τους ερεθισμούς και τις επιπεφυκίτιδες τις έχουμε στο τσεπάκι.

aouimbae

Well-Known Member
7 Μαϊου 2011
1.753
26
Εγω με χαμομηλι τους τα καθαριζω παντα, σε γατια και σκυλους, και φυσιολογικος ορος φυσικα ειναι πολυ καλος.