Λευκοκύτταρα

Αυγερις

Well-Known Member
24 Οκτωβρίου 2011
555
0
42
πατρα
γνωριζει κανεις τι σημαινει οταν εχει ενας σκυλος πανο απο το επιτρεπομενο λευκοκυταρα....ανωτερη τιμη 16,9 και εχει 17.7

χαζη ισως ερωτηση αλλα θα ηθελα μια αποψη μεχρι να εχω απαντηση αυριο απο τον κτηνιατρο λογο αγωνιας ισως λανθασμενης

Αυγερις

Well-Known Member
24 Οκτωβρίου 2011
555
0
42
πατρα
γριφε μου καλε αφου εγραψα μεχρι να εχω απαντηση απο τον κτηνιατρο αυριο....μου εστειλε τισ εξετασεις με ε-μαιλ και δεν ημουνα σπιτι να τον παρω τηλεφωνο να μου πει τι και πως....

vaggelo

Well-Known Member
19 Οκτωβρίου 2011
1.229
1.065
στας ευρώπας
αυγέρη εγώ δεν είμαι γιατρός έτσι;......ουτε φαρμακοτρίφτης, ή κατι ανάλογο

μου φαίνεται οτι είναι μαλλον οριακές οι τιμές που λες (αλλα ΔΕΝ γνωρίζω, ξαναλέω), πέρασε κανα κρύωμα η μικρή; αυτό σκεφτηκα

nfeel

Well-Known Member
7 Οκτωβρίου 2011
1.491
514
UK
Τα λευκά αιμοσφαίρια αποτελούν την άμυνα του οργανισμού του σκύλου,ενάντια σε επιθέσεις από μικρόβια αλλά κ λοιμώξεις,παράγωντας αντισώματα!Σε ένα υγιή σκύλο ο αριθμός των λευκοκυττάρων κυμαίνεται απο 6000-18000 ανα κυβικό χιλιοστό αίματος.
Ο υψηλός αριθμός δεν σημαίνει απαραίτητα ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα αλλά αρκετά συχνά η αλήθεια είναι ότι υπάρχει μια υποβόσκουσα αιτία,από απλή αλλεργία και στρες μέχρι κάτι πιο σοβαρό..
Καλλύτερα να μην κάνεις υποθέσεις ακόμα,μέχρι να σου πει λεπτομέρειες ο γιατρός!Ελπίζω να είναι όλα oκ!

Αυγερις

Well-Known Member
24 Οκτωβρίου 2011
555
0
42
πατρα
και να το περασε η σουρτουκο ετσι που παει λες να το καταλαβαινα...αυτο ειναι σκυλι σβουρα με διασταυροση τηλεκατευθυνομενου με αλκαλικες μπαταριες....

Αυγερις

Well-Known Member
24 Οκτωβρίου 2011
555
0
42
πατρα