διαφορές Ddb και bullmastiff


vlasis.

Well-Known Member
8 Ιουνίου 2018
48
10
28
Καλησπέρα,

Αρχικά συγχαρητήρια για το φόρουμ έχει πραγματικά πολύ χρήσιμες πληροφορίες κ είναι αρκετά κατατοπιστικό.Είμαι φοιτητής κ σκέφτομαι να αποκτήσω στο μέλλον κάποιο σκυλί.Έχοντας διαβάσει αρκετά πράγματα πιστεύω πως είμαι σε δίλημμα σχετικά με τις φυλές Bullmastiff και Dogue de bordeaux.Δεδομένου ότι έχουν αρκετά κοινά χαρακτηριστικά θεωρώ ότι μου ταιριάζουν.Θα ήθελα όμως και τη γνώμη ανθρώπων που έχουν επαφή με τις συγκεκριμένες φυλές για διαφορές στη διαβίωση μεταξύ τους.Ποια είναι περισσότερο διαχειρίσιμα και ήπια σαν χαρακτήρες? ποιο απ τα 2 είναι πιο κατάλληλο για διαμέρισμα και πιο ήσυχο μέσα στο σπίτι έχοντας την κατάλληλη εκτόνωση φυσικά?Γνωρίζοντας ότι είναι πολύ ανθρωποκεντρικά σκυλιά ποια από τις 2 φυλές μπορεί να μείνει μόνη της σπίτι για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα(πχ 8 ώρες) δεδομένου ότι όλη την υπόλοιπη μέρα θα είναι μαζί μου?
 


Eroe

Well-Known Member
16 Νοεμβρίου 2017
1.444
2.759
Θεσ/νικη
Για θέμα χαρακτήρα δεν μπορώ να σου πω πολλα καθως δεν ειχα στην ιδιοκτησια μου κανενα απο τα 2, αλλά στη θέση σου θα αρχιζα απο το πιο απλο... ποια απο τις 2 φυλες εχει αξιοπιστο εκτροφεα στην Ελλαδα; δεν νομιζω να θελεις ως φοιτητης που εισαι να παρεις σκυλο απο το εξωτερικο γιατι τα εξοδα θα αυξηθουν δραματικα.
Για ddb εχω την εντυπωση οτι υπηρχε εκτροφειο στην Πατρα για bm δεν εχω ιδεα. Μιλα με τους εκτροφεις και των 2 φυλων εχοντας υπ οψην ολα οσα γραφουμε εδω για τη σωστη επιλογη εκτροφεα και πιστευω οτι στην πορεια θα λυθουν πολλες απο τις αποριες σου.
 


vrmode

Well-Known Member
27 Νοεμβρίου 2006
8.123
10.078
Athens
Δεν θα τις ακούμπαγα καθόλου αυτές τις δύο φυλές παρότι τις συμπαθώ. Μαστίζονται από δυσπλασίες σε μεγάλο βαθμό. Όσο και να το ψάξεις καμμένο χαρτί είναι.
 
  • Like
Reactions: d3ac0n


Hammer

Well-Known Member
7 Ιουλίου 2017
1.468
2.709