Καλησπέρα σε όλους!


bartok318941

Member
18 Σεπτεμβρίου 2009
6
0
Καλησπέρα λοιπόν! Είμαι φοιτητής και θα πάω τον επόμενο μήνα στο Βέλγιο για οικογενειακούς λόγους και να συνεχίσω τις σπουδές μου.Εδώ και ένα μήνα περίπου σκέφτομαι σοβαρά να αποκτήσω ένα σκύλο συντροφιάς και συγκεκριμένα ένα γαλλικό μπουλντόγκ.Προτίμησα το σκυλί αυτό καθώς διάβασα ότι δεν έχει ανάγκη από πολύ άσκηση παρά μόνο καθημερινές βόλτες (εκεί που θα μένω υπάρχει πολύ πράσινο και μεγάλα πάρκα ), του αρέσει να μένει στο σπίτι, δεν αντέχει την πολλή ζέστη (στο Βέλγιο τους θερινούς μήνες οι θερμοκρασία δεν ξεπερνά του 28-30 βαθμούς ), δεν γαβγίζει και δεν είναι επιθετικό παρά μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις (οπότε δεν θα έχω προβλήματα με γείτονες ) και γενικότερα είναι αστείο και αξιαγάπητο σκυλί. Ο τρόπος με τον οποίο βρέθηκα στο site ήταν μέσω google και συγκεκριμένα σε ένα θέμα όπου κάποιος αναζητούσε ένα γαλλικό μπουλντόγκ.Αφού διάβασα σχεδόν όλο το θέμα και στην συνέχεια ένα άθρο περί puppy mills και εκτροφεία η αλήθεια είναι έχω τρομάξει.Αν κατάλαβα καλά η καλύτερη κίνηση θα είναι κατ'αρχάς να οπλιστώ με υπομονή και να αναζητήσω εκτροφείς αναγνωρισμένους από το κράτος, τους οποίους θα επισκεφτώ για να σιγουρευτώ για την ποιότητα της δουλειάς τους.Συμβουλέψτε με παρακαλώ.Μια άλλη ερώτηση είναι:σχετικά με τις δραστηριότητες που αναφέρονται στο ημερολόγιο που μπορώ να μάθω ακριβή ώρα και τοποθεσία αυτών;; Ευχαριστώ πολύ και συγχαρητήρια για την ιστοσελίδα! Υ.Γ. το σκυλί σκοπεύω να το αποκτήσω στο Βέλγιο και..ελπίζω να μην είμαι off topic!!
 


st3li0s

Well-Known Member
26 Αυγούστου 2009
8.560
2.741
Θεσ/νίκη
Εχει σκεφτει τι θα κανεις σε περιπτωση που θα επιστρεφεις στην Ελλαδα καθε φορα απο το Βελγιο και θα εχεις και στο σκυλο???

Γιατι δεν θα μεινεις πανω για ολες τις σπουδες σου,θα κατεβαινεις κιολας ετσι?Χριστουγεννα,Πασχα κτλ κτλ
 




greedy

Well-Known Member
23 Απριλίου 2008
2.314
3
51
Πατρα