Κατ΄αρχάς καλησπέρα! Αν και είμαι noobas στο forum έχω ψάξει αρκετά αλλά δεν βρήκα κάτι σχετικά με αυτό που με απασχολεί γι΄αυτό είπα να ανοίξω νέο θέμα. Πριν από σχεδόν ένα χρόνο που χάρισαν έναν γερμανικό ποιμενικό γένους θηλυκού. Όταν ήμουν πιο μικρός στην οικογένεια είχαμε γερμανικό αρσενικό. Θυμάμαι να μην έχουμε τόσα πολλά προβλήματα όσο έχουμε σήμερα με την Κίρα. Το ιστορικό της μικρής μου περιλαμβάνει ωτίτιδα 2 φορές μία κολλίτιδα και πόλλους τραυματισμούς κατά το παιχνίδι στην ύπαιθρο. Πρόσφατα παρατήρησα στα χείλια της έναν ερεθισμό ο οποίος με έβαλε σε σκέψεις μιας και κάνουμε και barfing εδώ και 7 μήνες. Την επόμενη μέρα είδα και ένα κάπαλο οπότε θυμήθηκα πως την προηγούμενη μέρα είχαμε βγει και είχε ματώσει στο στόμα οπότε το συνδύασα έτσι και κάπως ηρέμησα. Επίσης μου φαίνεται και λίγο πρησμένο. Όμως ακόμα έχω τις αμφιβολίες μου. Εδώ ήρθε η ώρα να κάνω μια μικρή παρένθεση.. Είμαι φοιτητής στο Ηράκλειο Κρήτης και μέχρι τώρα οι κτηνίατροι μας αντιμετωπίζουν σαν πορτοφόλι. Με λίγα λόγια δεν εμπιστεύομαι κανέναν. Το πιο πιθανό είναι να μην είναι τίποτα και όλα να είναι στο κεφάλι μου αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος πως αν πάω στους κτηνιάτρους εδώ θα μου πουν για αιματολογικές και 1ον δεν είμαι στη φάση τώρα για "άσκοπα" έξοδα(έχω σκοπό να την πάω για αιματολογικές τον Αύγουστο) και 2ον θα μου μπουν ζιζάνια στο κεφάλι περίεργα που δε θέλω ειδικά τώρα κατά την διάρκεια της εξεταστικής.. Έτσι αποφάσισα να μοιραστώ τα συμπτώματα στο forum μήπως και βγάλω καμιά άκρη..τουλάχιστον να είμαι σίγουρος πως όντως το σκυλί χρήζει κτηνιάτρου και περαιτέρω εξετάσεων. Έτσι λοιπόν παρακαλώ θα ήθελα να απαντήσουν άτομα με παρόμοια συμπτώματα.. Ανεβάζω τώρα μια φωτογραφία με την οποία θα δείτε όσα περιέγραψα παραπάνω. στην 1η φώτο είναι η καλή πλευρά.. στη 2η είναι που υπάρχει το πρόβλημα. τουλάχιστον το μεγαλύτερο αν δεν έχει και από την άλλη αλλά πιο ήπιας μορφής και τέλος στη 3η φώτο έχω κάνει ζουμ οπότε για τους σιχασιάρηδες προτείνω να μην την τσεκάρουν..