Επιλογη κατάλληλης ράτσας..

MRG21

Active Member
18 Ιανουαρίου 2010
34
0
Καλησπέρα είμαι νέος στην παρέα λέγομαι ακης και είμαι 23..χαιρομαι πολύ που γίνομαι μέλος σε αυτήν την προσπάθεια.
Θα ήθελα εάν έχετε την καλοσύνη να μου προτείνετε κάποιες ράτσες σκύλων που κατά την γνώμη σας είναι κατάλληλη για να αποκτήσω.Δεν είμαι άσχετος με το θέμα ως φοιτητής είχα λενα υπέροχο γαλλάκι που δυστυχώς το έχασα ... :( πλέον νοιώθβ έτοιμος να αποκτήσω ένα τετράποδο σκύλο ξανα..
Παρακαλώ να λάβετε υπόψιν σας ότι εργάζομαι και απουσιάζω από το σπίτι.Κάτω υπάρχει αυλή.Και πολυ διάθεση για βόλτες και εκτόνωση..
Ενδιαφέρομαι κυρίως για μικρομεσαίου μεγέθους ράτσες..είτε απο δική σας προσωπική εμπειρία είτε απο γνώσεις σας..
ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας..

foibos

Well-Known Member
12 Ιανουαρίου 2009
7.527
19
Καλώς ήρθες!:)

Καταρχήν αυτό που πρέπει να σκεφτείς είναι αν έχεις τον χρόνο που απαιτεί ένας σκύλος, αφού λες ότι εργάζεσαι πολλές ώρες, είσαι και φοιτητής!

Από κει και περα είναι σημαντικό να αποφασίσεις αν θες ενήλικο ή κουτάβι!
Το ενήλικο έχει το πλεονέκτημα ότι μπορεί να κρατιέται και να μάθει πολύ πιο εύκολα να κάνει την ανάγκη του έξω, κάτι που από ότι λες θα σεβολέψει αφού εργάζεσαι πολλές ώρες!

Μια ακόμα παράμετρος είναι αν θες οπωσδήποτε καθαρόαιμο ή και ημίαιμο!
Μπορείς σε καταφύγεια να δεις πολλά ένηλίκα ημίαιμα που εχουν ολοκληρώσει την ανάπτυξή τους και μορφολογικά και στον χαρακτήρα κι έτσι ξέρεις οτι ταιριάζουν στις απαιτήσεις σου κι εσύ να καλύπτεις τις ανάγκες τους!

Εφόσον θες οπωσδήποτε καθαρόαιμο,πρέπει να μας πεις τι θες εσύ απο τον σκύλο!Πως να είναι είναι εμφανισιακά(ποιες φυλες σου αρέσουν), αν θες να έχει πολύ ενέργεια(άρα και πολύ ανάγκη σε εκτόνωση και βόλτες), αν θες να είναι φύλακας ή φιλικός!Καθώς επιισης και πόσες ώρες την ημέρα έχεις για να ασχολείσαι με τον σκύλο!

Ρίξε και μια ματιά σε ΑΥΤΟ το θεματάκι!

foibos

Well-Known Member
12 Ιανουαρίου 2009
7.527
19
Επειδή το ξέχασα στο προηγούμενο post ....