Τα καταλαβαίνω όλα αυτά που λέτε και σε κάποιο βαθμό τα ξέρω...
Ρωτάω απλώς με ποια έννοια το χαρακτηρίζεται για τους παραπάνω λόγους "δύσκολο".
Και το λέω επειδή νομίζω ότι δύσκολος μαθητής είναι ο αδιάφορος μαθητής, όχι ο υπερ-κινητρο-τροφοδοτούμενος.
Ρωτάω με ειλικρινή απορία γιατί είμαι κηδεμόνας ΕΠ....και από όσο ξέρω εσείς είστε δασκάλα...
Να θεωρώ το μη ανθρωποκεντρικό, αδιάφορο για εκπαίδευση, με ατίθασα ένστικτα στην φύλαξη παιδί μου....20 φορές πιο εύκολο από Μαλί?
Να χαρώ αν είναι...
Ρωτάω απλώς με ποια έννοια το χαρακτηρίζεται για τους παραπάνω λόγους "δύσκολο".
Και το λέω επειδή νομίζω ότι δύσκολος μαθητής είναι ο αδιάφορος μαθητής, όχι ο υπερ-κινητρο-τροφοδοτούμενος.
Ρωτάω με ειλικρινή απορία γιατί είμαι κηδεμόνας ΕΠ....και από όσο ξέρω εσείς είστε δασκάλα...
Να θεωρώ το μη ανθρωποκεντρικό, αδιάφορο για εκπαίδευση, με ατίθασα ένστικτα στην φύλαξη παιδί μου....20 φορές πιο εύκολο από Μαλί?
Να χαρώ αν είναι...