Ζητώ βοήθεια




Σπόρος

Well-Known Member
7 Μαρτίου 2018
89
124
48
Εγώ που είμαι απόλυτα άσχετη με το θέμα σκύλος ράτσας (και μη ράτσας για να είμαι ειλικρινής), έχω μια απορία ως προς την συζήτηση που είχατε πριν για το κατά πόσον είναι θεμιτό κάποιος να ζητάει μια τέτοια ράτσα που δεν υπάρχει στην Ελλάδα, για τα χάσκι που τα πέρνουν επειδή είναι όμορφα κτλ.
Τέτοιες ράτσες, "βόρειες" ας πούμε δεν κακοπερνάνε στην Ελλάδα που έχει 8 μήνες ζέστη (και 1 μήνα πολύ ζέστη);
 






Yorkaddict

Well-Known Member
24 Ιανουαρίου 2011
5.445
12.860
Aθήνα
Θεωρώ πως πιο πολύ πρέπει να μας απασχολεί η απευθείας έκθεση στον ήλιο (ειδικά στην Ελλάδα το καλοκαίρι) ενός κουρεμένου γουλί σκύλου ή οι επιπτώσεις που έχει η αυξημένη ζέστη σε συνδυασμό με την υγρασία, σε βραχυκέφαλες φυλές.
 


Freedom&Noah

Member
9 Οκτωβρίου 2020
10
12
30
Σίγουρα μια Χιλιοειπομενη γνωμη, αλλά για μένα η καλυτερη λυση είναι να ρίξεις πρωτα μια ματιά στα καταφυγια και στις φιλοζωικές. Έχει άπειρα παρατιμενα σκυλακια ρατσας και επίσης το σκυλάκι σου θα σ εκτιμά περισσοτερο καθώς θα το έχεις σώσει. Κ εσυ θα έχεις μια διαφορετική αντιμετώπιση! Θα νιώσεις μια διαφορετική ευθύνη απέναντι του. Εγώ δεν ήθελα με τίποτα σκυλο και δεν υπήρχε περιπτωση να κανω υποχωρήσεις - μάζεμα Σκατουλες, ξυπνημα 5 η ωρα το πρωί απο αυτή τη διαπεραστικη φωνουλα!! ΤΡΙΧΕΣ!! Μα όταν είδα αυτό το μουτρο τυχαία.. Ράγισε η καρδιά μου! Τον είδα κ ήταν δικός μου! Έχω δει σκυλάκια προς πώληση, απο ράτσες που μ άρεσαν.. Ενιωθα λες και πηγα να διαλέξω μπλουζάκι! Δεν τον αλλάζω με καμία ράτσα! Συγγνώμη που δεν απαντάω με τον τρόπο που περιμενες.. Αλλα πραγματικα δοκιμασε να πας να δείς κουταβια σ φιλοζωική. Που ξερεις?? Άλλωστε μερικές φορές όταν μας δυσκολευει κάτι, ίσως απλά δεν πρεπει να γίνει...
 
  • Like
Reactions: Estranged




trapped

Member
3 Οκτωβρίου 2020
8
4
61