Θα κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου και θα πω, πως και ο κάθε οδηγός ταξί, δεν μπορεί να ξέρει το σκυλί που βλέπει αν είναι εκπαιδευμένο, ήσυχο, εμβολιασμένο, άρρωστο, αν θα του τα κάνει μέσα στο ταξί και άντε να καθαρίζει μετά, αν θα του φάει τα καθίσματα, αν θα γαυγίζει ασταμάτητα ως το τέλος της διαδρομής και ό,τι άλλο.
Όπως βλέπουμε έναν τύπο με ένα λυτό σκύλο και ερχόμαστε σε στάση άμυνας γιατί δεν ξέρουμε πως έχει δουλέψει ο άνθρωπος με τον σκύλο του, έτσι φαντάζομαι πως και οι οδηγοί ενδεχομένως αντιδρούν / ανησυχούν / σκέφτονται με το που δουν πελάτη με σκύλο. Ειδικά δε, εάν ο σκύλος είναι μεγαλόσωμος.
Βεβαια, από τη στιγμή που είχε ενημερωθεί από το κέντρο, ή θα μπορούσε (ενδεχομένως) να αρνηθεί ή να μη σχολιάσει καθόλου από τη στιγμή που έδωσε σήμα πως θα πάρει την κούρσα.
Καλώντας στο κέντρο θα μπορούσαν να υπάρχουν ερωτήσεις τύπου μέγεθος, τριχωτο πολύ ή όχι, φίμωτρο κλπ, ούτως ώστε να βρεθεί οδηγός που δεν θα έχει πρόβλημα.
Η ιδεατή περίπτωση θα ήταν να υπάρχει ένα 5-10 % των οχημάτων εξοπλισμένα με κάποιο crate ούτως ώστε να μην τίθενται τέτοια προβλήματα (δεν αναφέρομαι σε συγκεκριμένες εταιρείες μεταφοράς κατοικιδίων, αναφέρομαι σε όλες τις εταιρείες ταξί γενικώς).
Δυστυχώς μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά, και η πλειοψηφία των Ελλήνων ιδιοκτητών σκύλων μόνο συνεπείς με ένα σωρό πράγματα δεν είναι, με αποτέλεσμα και οι σωστοί να αντιμετωπίζονται με μισό μάτι, έστω στην αρχή. Θυμηθείτε απλά πόσες φορές σας έχουν κράξει για να μην τα κάνει ο σκύλος κάπου, άλλες πόσες σας έχουν πει μπράβο που τα μαζεύετε, ή που δεν το πάτε λυτό και γενικά πως αντιδρούν διάφοροι περαστικοί θετικά σε κάτι που κάνετε το οποίο θεωρείται αυτονόητο για αρκετούς. Αν η συντριπτηκή πλειοψηφία δίνει το λάθος παράδειγμα / ερέθισμα, δεν μπορούμε να περιμένουμε από τον καθένα αυτόματη θετική αντιμετώπιση σε εμάς και στον σκύλο μας πριν αποδείξουμε πως δεν έχουμε αναθρέψει ένα "τέρας".