Νέο μέλος από Θεσσαλονίκη, καλώς σας βρήκα!

AlexisCh

Well-Known Member
14 Νοεμβρίου 2007
190
1
Θεσσαλονίκη
Γεια χαρά και από μένα.

Σχετικά νέο μέλος, είμαι γραμμένος από Νοέμβριο 2007 στο dogfoum αλλα αυτό είναι το πρώτο μου post. Έχω διαβάσει παρα πολύ μεγάλο μέρος του forum.

Με λένε Αλέξη είμαι 24 χρόνον φοιτητής από "θεσσνικι" και ΔΕΝ έχω σκύλο.
Για αρκετά χρονια ήθελα να πάρο αλλα θεωρούσα πως οι συνθήκες δεν ήταν ιδανικές για τον σκύλο.

Αυτήν την στιγμή μένω με τους δικούς μου, αλλα από σεπτέμβριο θα μένω με συγκάτοικο μονος μου.

Στην ζωή μου μια φορα μονο είχα σκυλάκι όταν πήγαινα δημοτικό.
Ένα "αδεσποτακι" τον 'ρόκυ ο οποιος κατέληξε στο χωριο μου να είναι το τσοπανόσκυλο του παππου μου.

Το σκυλί που ήθελα apta 18 mou, ήταν ένα beagle. Maresoun ta skulia me energeia.

Αλλα δεν σημαίνει ότι επιδιώκω να επιλέξω μονο την συγκεκριμένη ράτσα.
Εννοείται από petshop δεν πρόκειται να αγοράσω σκύλο.

Είμαι πρόθυμος να πάρv κάποιο αδεσποτακι.

Αυτά από μένα.
Ευχαριστώ!

ΥΓ. To nickname mou mporo na to allaxo? H na mou to allaxei kapoios admin?
(σρι για τα ελληνικά μου αλλα είναι από μετατροπή greeklish αφού τα windows μου δεν έχουν ελληνικά)

foibos

Well-Known Member
12 Ιανουαρίου 2009
7.527
19
Καλώς ήρθες!:)
Αφού δεν σε καεί να είναι ράτσα όταν έρθει ο καιρός να πάρεις σκυλάκι πάρε αδεσποτάκι!!!!

kopritis

Well-Known Member
1 Νοεμβρίου 2008
7.809
23
Αθήνα, κεντρο.
ΟΚ, λοιπον.... κουτάβι it is! :):)

(ρώτησα γιατί αν ήταν να πάρεις αδέσποτο ενήλικο, θα σου έλεγα να το γνωρίσεις πρώτα καλά και να περάσεις χρόνο μαζί του πριν το πάρεις, αλλά με το κουτάβι... το μόνο που έχω να πω είναι... καλό σφουγγάρισμα!! :D )

Xotikouli

Well-Known Member
24 Δεκεμβρίου 2006
4.974
630
Athens
Καλώς ήρθες! Αν είσαι πρόθυμος να πάρεις αδεσποτάκι, δες κ αυτό!

ALFIE,2 μηνών - Θεσ/κη

Όχι τίποτα άλλο, το έχουνε/με λατρέψει όλοι οπότε βρέθηκε τρόπος να μείνει στην "οικογένεια" :D

Απαντώντας σου σοβαρά βέβαια, θα έλεγα διάβασε, σκέψου πρώτα κλπ κλπ. Αλλά μπήκα στο ψητό κατευθείαν