Το κείμενο του Dogs world κάνει μια μικρή αναφορά στον σκύλο του Οδυσσέα αλλά το ζήτημα είναι πόσο σημαντικός ήταν ο Όμηρος, τα έργα του ήταν για αιώνες η βάση της ελληνικής παιδείας και είχαν χαρακτηριστεί σαν "Βίβλος " των Ελλήνων. Ενα απόσπασμα από τον Όμηρο ήταν ο τρόπος για την ρύθμιση ενός ζήτηματος.
Εδώ βέβαια είναι σκυλοφόρουμ και το θέμα μας είναι κατά πόσο υπήρχε κυνοφιλία στην Αρχαία Ελλάδα για αυτό θα σταθώ στην αναφορά του Άργου
"όμορφος σκύλος, μα άραγες νά 'ναι και γοργοπόδης
κοντά στην τόση του ομορφιά, για νά 'ναι δα από κείνους
που στα τραπέζια στολισμό τους έχουν οι αφεντάδες;"
ραψωδια υ
τα προ της μνηστηροφονιας
σκυλιαζε μεσα του η καρδια.
πως,γυρω στ'απλερα της κουταβακια,γαβγιζει η σκυλα τον ξενο που δεν ξερει,ετοιμη να χυμηξει πανω του,
ομοια και εκεινος γαβγιζε,εβραζε ο θυμος του με την ξεδιαντροπια τους.
μετα λει για σκυλισιο πονο κτλ κτλ
απο τις παρομοιωσεις του Ομηρου βλεπεις οτι ειχαν καλη επαφη με τα ζωα.. και ξερουν απο πονο και χαρα σκυλου κτλ κτλ..
επισης ο Τηλεμαχος ειχε και δυο σκυλους ακολουθους..επιδειξη αριστοκρατιας,ανωτεροτητας,ευγενικης φυσεως,δυναμης,ωριμοτητας κτλ κτλ..
<<σορι που διαλεξα μεταφραση μαρωνιτη αλλα ειναι η πιο <<ρομαντικη>> και κανει για την περισταση..