Χάσκι - Θα βρω? Και αν βρω θα τα καταφέρω?

Jonathan

Member
22 Οκτωβρίου 2009
5
0
Χαίρομαι πολύ που έγινα μέλος στην παρέα σας. Είμαι φοιτητής 22 ετών και έφτασα ως εδώ ψάχνοντας αγγελία στο ίντερνετ για ένα σκυλί.

Επειδή δεν ξαναείχα τέτοιου είδους κατοικίδιο ήθελα να ρωτήσω κάποια πράγματα.
Είμαι "ερωτευμένος" με τα σιβηρικα χάσκι. Οικονομικά δεν μπορώ να αγγίξω την αγορά του και σκέφτηκα μήπως χαρίζονται κάπου, όπως πολλά άλλα σκυλιά.

Είμαι ορειβάτης και λάτρης της φύσης, περπατάω πολύ, έχω πολύ ελέυθερο χρόνο.

Είμαι αποφασισμένος, ενθουσιασμένος και πολύ πρόθυμος και ευαισθητοποιημένος να τα βγάλω πέρα μαζί του.Θα κάνω τα πάντα να είναι υγιές και χαρούμενο.

Θα βρω κάπου ένα τέτοιο σκυλι, και μάλιστα που να χαρίζεται?

Θέλω την ειλικρινή σας γνώμη γιατί προτιμώ να μην το πάρω παρά να το αφήσω αργότερα. Θα ήταν εγκλημα.

sir-elric

Well-Known Member
17 Νοεμβρίου 2006
2.589
3
marathon beach
Χαίρομαι πολύ που έγινα μέλος στην παρέα σας. Είμαι φοιτητής 22 ετών και έφτασα ως εδώ ψάχνοντας αγγελία στο ίντερνετ για ένα σκυλί.

Επειδή δεν ξαναείχα τέτοιου είδους κατοικίδιο ήθελα να ρωτήσω κάποια πράγματα.
Είμαι "ερωτευμένος" με τα σιβηρικα χάσκι. Οικονομικά δεν μπορώ να αγγίξω την αγορά του και σκέφτηκα μήπως χαρίζονται κάπου, όπως πολλά άλλα σκυλιά.

Είμαι ορειβάτης και λάτρης της φύσης, περπατάω πολύ, έχω πολύ ελέυθερο χρόνο.

Είμαι αποφασισμένος, ενθουσιασμένος και πολύ πρόθυμος και ευαισθητοποιημένος να τα βγάλω πέρα μαζί του.Θα κάνω τα πάντα να είναι υγιές και χαρούμενο.

Θα βρω κάπου ένα τέτοιο σκυλι, και μάλιστα που να χαρίζεται?

Θέλω την ειλικρινή σας γνώμη γιατί προτιμώ να μην το πάρω παρά να το αφήσω αργότερα. Θα ήταν εγκλημα.
οχι δεν χαριζονται !
υπαρχει εκτροφεας (και πολυ καλος)
να βρεις λεφτα

kopritis

Well-Known Member
1 Νοεμβρίου 2008
7.809
23
Αθήνα, κεντρο.
Οικονομικά δεν μπορώ να αγγίξω την αγορά του και σκέφτηκα μήπως χαρίζονται κάπου, όπως πολλά άλλα σκυλιά