Πολλά είναι τα βίντεο που συναντάει κανείς στο διαδίκτυο και αποκαλύπτουν σε όλο της το φάσμα, με αποκρουστικές εικόνες την σοκαριστική αλήθεια πίσω των puppy mills. Προσωπικά, αμφιβάλλω για την αποτελεσματικότητα αυτών των ενημερωτικότατων ντοκουμέντων, σε ότι αφορά στη διάδοσή τους, και μαζί με αυτήν, στο τελικό ζητούμενο της διαμόρφωσης της κοινής γνώμης.
Ίσως απογοητεύει μερικούς η διαπίστωση, ότι το φιλοθεάμον κοινό (που στην εποχή μας ταυτίζεται με ολόκληρο τον πληθυσμό του δυτικού, τουλάχιστον, κόσμου) θα προτιμήσει να ακούσει και να δει ολοκληρωμένα ένα ελκυστικότερο μουσικά και εικαστικά παραμυθάκι, παρά μία αποκρουστική αλήθεια. Αυτός, όμως, είναι και ο λόγος, που χάρηκα τόσο με την ανακάλυψη αυτού του μουσικού βίντεο. Το βρίσκω έξυπνο από επικοινωνιακή άποψη.
Διατηρεί την ουσία της ενημέρωσης σχετικά με την αλήθεια πίσω από τα puppy mills, χρησιμοποιώντας ένα ελκυστικότερο επικοινωνιακό όχημα, που σε κάνει να θες να το δεις και να το ακούσεις ξανά και ξανά, αλλά και να το μοιραστείς με γνωστούς και φίλους, όπως ακριβώς μια επιτυχημένη διαφήμιση που "τα σπάει", και γίνεται σλόγκαν από όλο τον κόσμο.
Εδώ παραθέτω το σχετικό link:
Μάλιστα μου θύμισε την ταινία "ΟΧΙ", που δείχνει πως οι αντικαθεστωτικοί (κομμουνιστές), χρησιμοποιώντας το σύγχρονο και κατά τα άλλα "καπιταλιστικό" επικοινωνιακό όπλο της διαφήμισης, με όλα τα "ρηχά" επικοινωνιακά του τερτίπια, κατάφεραν να ανατρέψουν τη Χούντα στην Αργεντινή, στρέφοντας πολύ επιτυχημένα την κοινή γνώμη με το μέρος τους στο σχετικό δημοψήφισμα.
Ούτε πολιτικός λόγος, ούτε βαθυστόχαστες συζητήσεις. Πολύ συνειδητά απέφυγαν την παράθεση των σοκαριστικών ντοκουμέντων με τα απάνθρωπα εγκλήματα της Χούντας, και αντ’ αυτού δημιούργησαν ένα σωρό χαζοχαρούμενα βιντεάκια με την ανάλογη "πιασάρικη" αισθητική της κόλα-κόλας και μουσική της εποχής, για ένα πιο ευτυχισμένο μέλλον, κάτι που μόνο σε πολιτική διαφήμιση δεν παρέπεμπε. Αποδείχτηκε όμως ο ιδανικός τρόπος για να περάσουν το επιθυμητό μήνυμα και να επιτύχουν το στόχο τους.
Ίσως απογοητεύει μερικούς η διαπίστωση, ότι το φιλοθεάμον κοινό (που στην εποχή μας ταυτίζεται με ολόκληρο τον πληθυσμό του δυτικού, τουλάχιστον, κόσμου) θα προτιμήσει να ακούσει και να δει ολοκληρωμένα ένα ελκυστικότερο μουσικά και εικαστικά παραμυθάκι, παρά μία αποκρουστική αλήθεια. Αυτός, όμως, είναι και ο λόγος, που χάρηκα τόσο με την ανακάλυψη αυτού του μουσικού βίντεο. Το βρίσκω έξυπνο από επικοινωνιακή άποψη.
Διατηρεί την ουσία της ενημέρωσης σχετικά με την αλήθεια πίσω από τα puppy mills, χρησιμοποιώντας ένα ελκυστικότερο επικοινωνιακό όχημα, που σε κάνει να θες να το δεις και να το ακούσεις ξανά και ξανά, αλλά και να το μοιραστείς με γνωστούς και φίλους, όπως ακριβώς μια επιτυχημένη διαφήμιση που "τα σπάει", και γίνεται σλόγκαν από όλο τον κόσμο.
Εδώ παραθέτω το σχετικό link:
Μάλιστα μου θύμισε την ταινία "ΟΧΙ", που δείχνει πως οι αντικαθεστωτικοί (κομμουνιστές), χρησιμοποιώντας το σύγχρονο και κατά τα άλλα "καπιταλιστικό" επικοινωνιακό όπλο της διαφήμισης, με όλα τα "ρηχά" επικοινωνιακά του τερτίπια, κατάφεραν να ανατρέψουν τη Χούντα στην Αργεντινή, στρέφοντας πολύ επιτυχημένα την κοινή γνώμη με το μέρος τους στο σχετικό δημοψήφισμα.
Ούτε πολιτικός λόγος, ούτε βαθυστόχαστες συζητήσεις. Πολύ συνειδητά απέφυγαν την παράθεση των σοκαριστικών ντοκουμέντων με τα απάνθρωπα εγκλήματα της Χούντας, και αντ’ αυτού δημιούργησαν ένα σωρό χαζοχαρούμενα βιντεάκια με την ανάλογη "πιασάρικη" αισθητική της κόλα-κόλας και μουσική της εποχής, για ένα πιο ευτυχισμένο μέλλον, κάτι που μόνο σε πολιτική διαφήμιση δεν παρέπεμπε. Αποδείχτηκε όμως ο ιδανικός τρόπος για να περάσουν το επιθυμητό μήνυμα και να επιτύχουν το στόχο τους.
Last edited: