Ω ναι, η φρίκη έχει ένα νέο όνομα! Οι διαφημίσες είναι άπειρες και το πρόγραμμα ποτέ το ίδιο. Είναι δε τόσο δύσκολο να δώσουν το πρόγραμμα της τηλεόρασης που έκοψα τη συνδρομή μου στο TV Guide που βάζει μόνο ορισμένες ώρες που έχουν σημασία για τις διαφημίσεις και την ακροαματικότητα. Καμιά εκπομπή δεν έχει ποτέ σταθερή θέση και ορισμένα κανάλια βάζουν συνέχεια επαναλήψεις, καμιά φορά την ίδια εκπομπή τρεις φορές στη σειρά για να την προωθήσουν, λέει. Νομίζω ότι εκτός από τα λεφτά που βγάζιυν από τις διαφημίσεις, ευελπιστούν να βγάλουν και από τα DVD των εκπομπών διότι ο κόσμος εκνευρίζεται και μετά αγοράζει τη σειρά ώστε να τη δει κανονικά. Λόγω ΕΕ το CNN π.χ. έχει τόσα ηλίθια station identifications εκεί που θα είχε έξτρα διαφημίσεις που τις έχει μεν στην Αμερική αλλά στην Ευρώπη απαγορεύονται.