Αξιόλογες τροφές στο super market


Grifos

Well-Known Member
16 Απριλίου 2011
3.697
316
Δωδεκάνησα
Κι αν αύριο το πρωί βλέπαμε τη Royal Canin (στη θέση της μπορείτε να βάλετε όποια άλλη τροφή θέλετε) στα ράφια των super market; Και υποθέτουμε ότι μια μεγάλη αλυσίδα super market παίρνει το ρίσκο να φέρει κάτι τόσο εξειδικευμένο και ακριβό όπως μια πλήρη σειρά τροφών απ' αυτές που κανονικά δεν πωλούνται σε παντοπωλεία κι ότι μια τροφή απ' τις ''καλές'' δεχόταν να μπει στα ράφια των μαγαζιών αυτών με στόχο την αύξηση της αναγνωρισιμότητας και των πωλήσεων της, προδίδοντας βέβαια τους μικρούς μαγαζάτορες, τους εξειδικευμένους και σχετικούς με τα κατοικίδια στο βωμό της οικονομικής ανόδου και της εμπορικότηας.
Σε αυτή την περίπτωση πιστεύετε πως υπάρχουν αρνητικές και θετικές επιπτώσεις από μια τέτοια κίνηση;
 


Louna mou

Well-Known Member
3 Δεκεμβρίου 2010
1.966
5
Πειραιάς
πιστεύω οτι θα υπήρχαν πολλά αρνητικά σχόλια... πάντως θεωρώ οτι αν η ποιότητα ήταν η ίδια δεν θα είχα πρόβλημα
επίσης περισσότερα άτομα θα την αγόραζαν με αποτέλεσμα τα σκυλιά τους να έτρωγαν μια καλη τροφή
 


lawrence-gr

Well-Known Member
2 Σεπτεμβρίου 2008
6.510
749
Ξεσσαλονικη!!!
βασικα νομιζω πως καμια εταιρια δεν θα ειχε προβλημα να μπει σε σουπερ μαρκετ...το οτι δεν ειναι στα ραφια,ειναι θεμα των σουπερ κ οχι των εταιριων.το κοστος ειναι παρα πολυ μεγαλο κ σχεδων δεν συμφερει ,συν του οτι τα σουπερ δεν εχουν καποια εξειδικευση στο θεμα.τους αρκει ο τζιρος των ειδων σκυλου που εχουν μεχρι τωρα.δεν ειναι αγορα που θελουν να χτυπησουν..κατα τα αλλα,δεν υπαρχει κανενος ειδους προδοσια...μην τρελαθουμε κιολας.τον ζικο τον ρωτησε κανεις αν του επιτρεπει να βαλει το προιον του αλλου?δεν υπαρχει προδοσια στην εμπορικη συμφωνια,απλα μια καλυτερη συμφωνια.
 


Berna

Well-Known Member
17 Ιουλίου 2009
9.711
3.873
39
Belgrade, RS
clockworkplum.wix.com
Προσωπικά δεν έχω θέμα για το μέρος που πωλείται μια τροφή, το θέμα είναι ότι τα σουπερμάρκετ δεν έχουν άλλες τροφές εκτός από Pedgiree, Friskies, Chappi και παρόμοιες.
 


FrenchieFan

Well-Known Member
26 Ιουλίου 2006
5.000
1.506
Athens
www.frenchieworld.de.vu
την Royal Canin δεν θα την επαιρνα ετσι και αλλιως με τιποτα!
Οπος και την Eukanuba, την pro Plan και την Hills!

Δεν εχει σημασια που και ποιος πουλαει τις τροφες που ταιζω τα σκυλια μου- αλλα τι συστατικα περιεχουν.
Και εαν βρω μια καλη τροφη στο ΣΜ- και σε προσιτη τιμη, θα την επαιρνα και απο κει!
 


BiggBilly

Well-Known Member
28 Μαϊου 2010
4.237
407
Γλυφάδα
Grifos ξέρεις κάτι για την Royal Canin?

Φίλος μου πάντως πήγε χθες σε γνωστό κατάστημα μικρών ζώων και είχαν κατεβάσει όλα τα Royal απο τα ράφια.
Όταν ζήτηση να πάρουν τηλέφωνο τα άλλα καταστήματα ούτε αυτά είχαν την τροφή που ήθελε.
Έτυχε να έχουν έλλειψη ή κάτι παίζει?
 


Berna

Well-Known Member
17 Ιουλίου 2009
9.711
3.873
39
Belgrade, RS
clockworkplum.wix.com
Σχετικά με τη Royal, ήθελα να ρωτήσω, υπάρχει 1 εργοστάσιο για όλη την Ευρωπη ή διαφορετικά για Δυτικη και Ανατολικη Ευρωπη; Αν είναι ένα δεν νομίζω να παίζει κάτι γιατί εδώ την βρίσκω άνετα..
 


yasemin

Well-Known Member
21 Οκτωβρίου 2009
2.789
5.380
Απλα αλλαξε παλι χερια και τωρα την διαθεση την εχει η ιδια η Royal με ορους οχι και τοσο ευνοικους για τα καταστηματα.
 


Lara_kouklara

Well-Known Member
11 Ιανουαρίου 2011
4.722
457
Ωχ ωχ...δλδ θα πρέπει να βρω άλλη τροφή???
Γιατί εδώ επαρχία το καλυτερότερο που μπορώ να βρω είναι η Royal.
 




Grifos

Well-Known Member
16 Απριλίου 2011
3.697
316
Δωδεκάνησα
Grifos ξέρεις κάτι για την Royal Canin?
Νομίζω ήταν ξεκάθαρη η τοποθέτηση μου:
Κι αν αύριο το πρωί βλέπαμε τη Royal Canin (στη θέση της μπορείτε να βάλετε όποια άλλη τροφή θέλετε)
Και προσωπικά ποσώς με απασχολεί το θέμα της Royal Canin. Είναι όμως μια αναγνωρίσιμη φίρμα και γι' αυτό χρησιμοποίησα αυτήν ως παράδειγμα και τίποτα περισσότερο.
 


nasouk

Well-Known Member
15 Ιουλίου 2010
1.166
3
Πιστευω οτι η τοποθετηση της στο ραφι Σ/Μ θα εκανε κακο στην μπραντα.Αν σκεφτεις οτι το marketing που εχει πεσει απο πισω για να κανει αυτην την τροφη premium στο μυαλο των καταναλωτων , ουσιαστικα θα κατεστρεφε ολη την διαδικασια - πως βλεπει ο καταναλωτης μια μπραντα-.

Αν μια εταιρια -ειδικευμενη- σαν τις γνωστες που αγοραζουμε απο pet-shop , ειχε την δυνατοτητα να βγαλει ενα προιον φθηνο αλλα να ειναι by royal ταδε brand, τοτε ισως ειχε καποια απηχηση.Η τιμη στο ραφι παιζει ρολο και βλεπεις 20κιλα με 10 ευρω , βεβαια δεν τρωγοντε αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα καθως υπαρχουν πολλοι ανθρωποι που το βλεπουν σαν ευκαρια.Το target group του Σ/Μ ειναι συγκεκριμενο , πρεπει να φερεις το κοινο να παρει σε φθηνοτερη τιμη τροφη γνωριζοντας οτι και η ποιοτητα θα ειναι αναλογη της τιμης.Κατι τετοιο εκανε και η Procter με τα Pampers(premium line) και τα Simply Dry(value for money).Βεβαια εδω υπηρξε καννιβαλισμος , αλλα μαλλον ξεφυγα.

Τα εξειδικευμενα καταστηματα προσφερουν αγοραστικη εμπειρια και πολλοι ανθρωποι το θελουν αυτο.Βοηθανε στο positioning του προιοντος στο μυαλο του καταναλωτη.
 


lawrence-gr

Well-Known Member
2 Σεπτεμβρίου 2008
6.510
749
Ξεσσαλονικη!!!
ας πηγαινε κανας ομιλος με 250-300 καταστηματα στην χψ ρουαγιαλ να της πει οτι θελει προιοντα της κ θα σου ελεγα εγω αν εμπαινε στο ραφι η οχι.κ γιατι οχι βεβαια....το εμποριο παντα ειχε κ θα εχει 3εις κατηγοριες....γιατι να μην πιασει ακομη μια το σουπερ στις τροφες σκυλου?απλα προσθετει σημεια διανομης...δεν θα κανει καθολου κακο στην φιρμα.
 


nasouk

Well-Known Member
15 Ιουλίου 2010
1.166
3
Η διανομη ειναι σημαντικη.Ομως για να παει ομιλος να διαπραγματευτει θα ζητησει κερδοφορια και ανταγωνιστικη τιμη στο ραφι.Το βλεπω χλωμο να βγει η οποιαδηποτε επωνυμη εταιρια σκυλοτροφων και να δεχτει τους ορους(κερδοφορια margin οχι mark-up , logistics , enlisting fees )του λιανεμποριου.Φαντασου να εχεις διπλα την 20κιλη με 10 ευρω και να θες να πουλησεις με 65 ευρω το 15 κιλο.Η ταχυτητα ανακυκλωσης ενος προιοντος στο ραφι φερνει κερδος , αμα καθεται και σκονιζεται , δεν αποδιδει και βγαινει.
Θα ηταν το ιδεατο για καθε εταιρια παραγωγης σκυλοτροφων να μπει σε δικτυα ευρειας διανομης , αλλα ειναι κατ εμε ανεφικτο και γαιυτο εχει δημιουργηθει διαφορετικο δικτυο διαθεσης και προωθησης των τροφων οπως τα petshop.
Για τα Σ/Μ τα νουμερα δεν βγαινουν και ο χωρος πληρωνεται και κοστιζει ακριβα εκει μεσα.
 


lawrence-gr

Well-Known Member
2 Σεπτεμβρίου 2008
6.510
749
Ξεσσαλονικη!!!
τι κερδοφορια πιστευεις οτι εχει η 20κιλη με τα 10 ευρω?το να εχεις κ αλλη εταιρια με ενα πολυ καλυτερο προιον δεν κανεις κακο πουθενα.το μονο κακο ειναι οτι στο καλυτερο προιον χρειαζεσαι μεγαλυτερο κεφαλαιο κ εκει ειναι που κολανε.αυτοι βλεπουν ποσοστα % κ η ακριβοτερη τροφη εχει πολυ μικροτερη αποδοση σε σχεση με την φτηνοτερη.αλλο να ξοδεψεις 5 ευρω κ να βγαλεις αλλα 5 κ αλλο να ξοδεψεις 50 για να βγαλεις 10-12 ευρω.αλλα πιστευω πως δεν θα εκανε κακο σε κανεναν μια τετοια κινηση,περαν των οικονομικων.κ εγω πχ απο το σουπερ θα ψωνιζα.σε ενα σημειο ,ολα τα ψωνια σου.αυτος δεν ηταν ο σκοπος εξαρχης?
 


nasouk

Well-Known Member
15 Ιουλίου 2010
1.166
3
Απιστευτη διαφορα εχει στην κερδοφορια εχει η 20κιλη με τα 10 ευρω σε σχεση με μια επωνυμη.Δες το σαν private label σε σχεση με μια επωνυμη μπραντα.Μιλαω για ποσοστα πανω απο 50-60% , βαλε και τα πιστωτικα τελος ετους και εξτρα αποδοσεις απο δημιουργια οικονομιας κλιμακας.Το να εχεις και αλλη ακριβη εταιρια χωρις ροη ειναι κακο για το Σ/Μ , οχι για τον πελατη , για τον πελατη καλο ειναι γιατι διευκολυνει την ζωη του το one stop shop.
Κακο κανει ακριβως οπως λες στα οικονομικα και ειναι ενας παραγοντας αρκετα σημαντικος για τον επιχειρηματια.
Δεν εξεταζω το θεμα αποδοχης του κοινου τοσο , οσο το αν μια τετοια συνεργασια θα ηταν win-win και για τις 2 πλευρες.
Και ο καταναλωτης εχει επιλογη να παρει ξηρα , δεν το αποκλειει το Σ/Μ , απλα θα παρει αυτη που θα εχει το λιγοτερο κοστος και το μεγαλυτερο κερδος για την επιχειρηση.
Φαντασου τα Σ/Μ να ειχαν ολα τα προιοντα , γινεται?Η επιλογη τοποθετησης εχει γινει επιστημη με πινακες προβλεψης αποδοσης , χωροταξια στο ραφι αναλογα την κατηγορια και χιλιες 2 παραμετρους που μου τρωνε καθε μερα το μυαλο δουλευοντας πανω σε τετοια project.
 


Grifos

Well-Known Member
16 Απριλίου 2011
3.697
316
Δωδεκάνησα
Να γράψω ένα δικό μου συλλογισμό που μπορεί να είναι και 100% λάθος σα σκεπτικό. Ας μην πιάσουμε τα 15κιλά και τα 20κιλα. Ας πούμε ότι έχουμε τα 3κιλα και 4κιλα. Όταν το σούπερ μάρκετ έχει την άμαρκη πατατούφα με 3,00 ευρώ (μπορεί στις τιμές να λέω και σαχλαμάρες), τη φρίσκις με 5,00 ευρώ, την πέντιγκρυ με 7,00 ευρώ και τη φρολίκ ας πούμε πάλι στα ίδια λεφτά κι εμφανίζεται η ρόγιαλ με 13,00 ευρώ.
Αφήνω για μισό λεπτό το κομμάτι εδώ. Έχουμε δημητριακά άμαρκη πατατούφα με 3,00 ευρώ, κέλογκς με 4,5-5,00 ευρώ, φίτνες στα ίδια λεφτά κι ένα προϊόν στο διπλανό ράφι μιας άγνωστης φίρμας που έχει 7,00 ευρώ. Πάει σπίτι ένας μέσος καταναλωτής που έχει πάρει το κέλογκς γιατί είναι φιρμάτο, εμπιστεύεται τη φίρμα αν και ο συνδυασμός ή η γεύση δεν του αρέσει και ιδιαίτερα. Στο πίσω μέρος του μυαλού του έχει μείνει εκείνη η άγνωστη φίρμα. Πλέον με τις ευκολίες που παρέχει το ίντερνετ, την γκουγκλάρει και αποδεικνύεται ότι πρόκειται για πρωτοκλασσάτη φίρμα με ποιοτικά συστατικά και πλούσια σε αυτά. Επίσης θυμάται ότι η συγκεκριμένη είχε μέσα και αγριοκέρασο (ό,τι να 'ναι γράφω) που του αρέσει πάρα πολύ. Αυτός ο άνθρωπος την επόμενη φορά θα την πάρει, μα θα πάρει μια μπίρα λιγότερη για να του βγουν τα φράγκα, μα ένα φτηνότερο γιαούρτι θα την πάρει τελικά. Αν παρέχει και τη νοστιμάδα που φαντάζεται μπορεί να δυσκολευτεί και να μην την παίρνει κάθε φορά αλλά θα την παίρνει αρκετά συχνά. Εμένα μου έχει συμβεί αρκετές φορές.
Πάμε πάλι πίσω στις ξηρές τροφές, οι οποίες έχουν μια διαφορά απ' τα δημητριακά. Εγώ μπορώ να φάω κέλογκς απόψε και αύριο το πρωί αν βάλω στο μπολ φίτνες θα τα φάω. Ο σκύλος χρειάζεται περίοδο μετάβασης για να περάσει από τη μια τροφή στην άλλη. Πάμπολλοι ιδιοκτήτες δίνουν φρίσκις παράδειγμα για χρόνια, μια μέρα βγάζει προσφορά η πέντιγκρυ την παίρνουν και τη δίνουν μπαμ. Ο σκύλος δεν την τρώει. Απογοητεύονται και λένε δεν είναι καλή η τροφή. Φυσικά και μπορεί να συμβεί το ίδιο με τη ρόγιαλ και να αισθανθούν κορόϊδα που σκάσανε πολύ περισσότερα λεφτά και ο σκύλος δεν την έφαγε.
Πιστεύω όμως ότι άνθρωποι που αγοράζουν απ' τα super markets δεν είναι απαραίτητα άσχετοι. Μπορεί να μη γνωρίζουν από συστατικά αλλά να γνωρίζουν το χρόνο προσαρμογής που χρειάζεται ο σκύλος απ' τη μια τροφή να περάσει στην άλλη. Και αυτοί οι άνθρωποι που το ψάχνουν πιστεύω πως ενδιαφέρονται για το σκύλο τους. Παίρνει λοιπόν για άλλη μια φορά την πατατούφα, γυρνάει σπίτι του, γκουγκλάρει τη ρόγιαλ και τού βγάζει χιλιάδες αποτελέσματα και μέσα σ' αυτά ακόμη και από το dogforum. Διαβάζει διάφορα και τελικά την επόμενη φορά πάει και την παίρνει και σιγά σιγά (αν υποθέσουμε ότι η τροφή ''κάτσει'' στο σκύλο, αν και εδώ που τα λέμε αν μια ζωή τρώει πέντιγκρυ και ξαφνικά του δώσεις ρόγιαλ ή όποια άλλη μάρκα προτιμάτε θα δει τη μέρα με τη νύχτα σε κακά, σε τρίχωμα, σε όρεξη) ο σκύλος τη δέχεται σαν κύρια τροφή του. Έλα όμως που αυτός ο άνθρωπος δε μπορεί να πληρώνει 13 ευρώ για 1,5 φορά το μήνα και την παίρνει εναλλάξ. Πιστεύω πως έχει γίνει ένα βήμα πολύ θετικό. Προτιμώ 1000% το μαγειρευτό, αλλά από τη φρολίκ προτιμώ σίγουρα τη ρόγιαλ. Και διαβάζοντας διάφορα θα μάθει αν δεν το ξέρει ήδη (μιας κι όποιος το ψάχνει έστω και λίγο έχει διαβάσει και τη συσκευασία) πως η φρολίκ που έπρεπε να δίνει 300 γραμμάρια την ημέρα είναι η μέρα με τη νύχτα με τη ρόγιαλ που αρκούν 150 γραμμάρια (οι δόσεις είναι τυχαίες).
Επίσης το super market μπορεί να πετύχει κάτι ακόμη που δε θα μπορούσε ποτέ ένα πετ σοπ, να κάνει προσφορές.
Μπορεί να είναι τελείως λάθος ο συλλογισμός, αλλά το έχω δει να συμβαίνει και το έχω παρατηρήσει και στον εαυτό μου.
 


-eleni-

Well-Known Member
18 Απριλίου 2011
433
2
Athens,Kalli8ea
Να γράψω ένα δικό μου συλλογισμό που μπορεί να είναι και 100% λάθος σα σκεπτικό. Ας μην πιάσουμε τα 15κιλά και τα 20κιλα. Ας πούμε ότι έχουμε τα 3κιλα και 4κιλα. Όταν το σούπερ μάρκετ έχει την άμαρκη πατατούφα με 3,00 ευρώ (μπορεί στις τιμές να λέω και σαχλαμάρες), τη φρίσκις με 5,00 ευρώ, την πέντιγκρυ με 7,00 ευρώ και τη φρολίκ ας πούμε πάλι στα ίδια λεφτά κι εμφανίζεται η ρόγιαλ με 13,00 ευρώ.
Αφήνω για μισό λεπτό το κομμάτι εδώ. Έχουμε δημητριακά άμαρκη πατατούφα με 3,00 ευρώ, κέλογκς με 4,5-5,00 ευρώ, φίτνες στα ίδια λεφτά κι ένα προϊόν στο διπλανό ράφι μιας άγνωστης φίρμας που έχει 7,00 ευρώ. Πάει σπίτι ένας μέσος καταναλωτής που έχει πάρει το κέλογκς γιατί είναι φιρμάτο, εμπιστεύεται τη φίρμα αν και ο συνδυασμός ή η γεύση δεν του αρέσει και ιδιαίτερα. Στο πίσω μέρος του μυαλού του έχει μείνει εκείνη η άγνωστη φίρμα. Πλέον με τις ευκολίες που παρέχει το ίντερνετ, την γκουγκλάρει και αποδεικνύεται ότι πρόκειται για πρωτοκλασσάτη φίρμα με ποιοτικά συστατικά και πλούσια σε αυτά. Επίσης θυμάται ότι η συγκεκριμένη είχε μέσα και αγριοκέρασο (ό,τι να 'ναι γράφω) που του αρέσει πάρα πολύ. Αυτός ο άνθρωπος την επόμενη φορά θα την πάρει, μα θα πάρει μια μπίρα λιγότερη για να του βγουν τα φράγκα, μα ένα φτηνότερο γιαούρτι θα την πάρει τελικά. Αν παρέχει και τη νοστιμάδα που φαντάζεται μπορεί να δυσκολευτεί και να μην την παίρνει κάθε φορά αλλά θα την παίρνει αρκετά συχνά. Εμένα μου έχει συμβεί αρκετές φορές.
Πάμε πάλι πίσω στις ξηρές τροφές, οι οποίες έχουν μια διαφορά απ' τα δημητριακά. Εγώ μπορώ να φάω κέλογκς απόψε και αύριο το πρωί αν βάλω στο μπολ φίτνες θα τα φάω. Ο σκύλος χρειάζεται περίοδο μετάβασης για να περάσει από τη μια τροφή στην άλλη. Πάμπολλοι ιδιοκτήτες δίνουν φρίσκις παράδειγμα για χρόνια, μια μέρα βγάζει προσφορά η πέντιγκρυ την παίρνουν και τη δίνουν μπαμ. Ο σκύλος δεν την τρώει. Απογοητεύονται και λένε δεν είναι καλή η τροφή. Φυσικά και μπορεί να συμβεί το ίδιο με τη ρόγιαλ και να αισθανθούν κορόϊδα που σκάσανε πολύ περισσότερα λεφτά και ο σκύλος δεν την έφαγε.
Πιστεύω όμως ότι άνθρωποι που αγοράζουν απ' τα super markets δεν είναι απαραίτητα άσχετοι. Μπορεί να μη γνωρίζουν από συστατικά αλλά να γνωρίζουν το χρόνο προσαρμογής που χρειάζεται ο σκύλος απ' τη μια τροφή να περάσει στην άλλη. Και αυτοί οι άνθρωποι που το ψάχνουν πιστεύω πως ενδιαφέρονται για το σκύλο τους. Παίρνει λοιπόν για άλλη μια φορά την πατατούφα, γυρνάει σπίτι του, γκουγκλάρει τη ρόγιαλ και τού βγάζει χιλιάδες αποτελέσματα και μέσα σ' αυτά ακόμη και από το dogforum. Διαβάζει διάφορα και τελικά την επόμενη φορά πάει και την παίρνει και σιγά σιγά (αν υποθέσουμε ότι η τροφή ''κάτσει'' στο σκύλο, αν και εδώ που τα λέμε αν μια ζωή τρώει πέντιγκρυ και ξαφνικά του δώσεις ρόγιαλ ή όποια άλλη μάρκα προτιμάτε θα δει τη μέρα με τη νύχτα σε κακά, σε τρίχωμα, σε όρεξη) ο σκύλος τη δέχεται σαν κύρια τροφή του. Έλα όμως που αυτός ο άνθρωπος δε μπορεί να πληρώνει 13 ευρώ για 1,5 φορά το μήνα και την παίρνει εναλλάξ. Πιστεύω πως έχει γίνει ένα βήμα πολύ θετικό. Προτιμώ 1000% το μαγειρευτό, αλλά από τη φρολίκ προτιμώ σίγουρα τη ρόγιαλ. Και διαβάζοντας διάφορα θα μάθει αν δεν το ξέρει ήδη (μιας κι όποιος το ψάχνει έστω και λίγο έχει διαβάσει και τη συσκευασία) πως η φρολίκ που έπρεπε να δίνει 300 γραμμάρια την ημέρα είναι η μέρα με τη νύχτα με τη ρόγιαλ που αρκούν 150 γραμμάρια (οι δόσεις είναι τυχαίες).
Επίσης το super market μπορεί να πετύχει κάτι ακόμη που δε θα μπορούσε ποτέ ένα πετ σοπ, να κάνει προσφορές.
Μπορεί να είναι τελείως λάθος ο συλλογισμός, αλλά το έχω δει να συμβαίνει και το έχω παρατηρήσει και στον εαυτό μου.
δε φανταζεσαι ποσο μου αρεσει ο τροπος σκεψης σου...............!!!!!!!:);)
 


Louna mou

Well-Known Member
3 Δεκεμβρίου 2010
1.966
5
Πειραιάς
όταν κάποια στιγμή κάποιος δεν μπορεί να πάρει την τροφή που δίνει συνήθως στο σκύλο του καλύτερο τι είναι ? να πάρει χύμα απο πετ σοπ ή απο σουπερ μάρκετ ?