Καλώς σας βρήκα!

DOOM_NX

Well-Known Member
8 Οκτωβρίου 2011
906
6
Καρδίτσα
Γεια σας και πάλι!

Μετά από το επείγον thread που άνοιξα όντας τρομοκρατημένος από τις σκουληκαντέρες που αντίκρυσα είπα να ανοίξω ένα σωστό θέμα γνωριμίας.

Είμαι φοιτητής, 21 χρονών και στην οικογένεια είχαμε σκυλιά από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Όταν λέω οικογένεια, εννοώ στο σπίτι των παππούδων μου, όπου τώρα διαμένω εγώ με τη μητέρα μου. Όσο ζούσαν οι παππούδες μου είχαμε κυρίως τσοπανόσκυλα που πήγαιναν μαζί με τον παππού στα πρόβατα. Κάποια από αυτά είχαν ιδέα και τον βοηθούσαν κάποια άλλα ήταν απλά "κομματόσκυλα". Μη με παρεξηγήσετε, δε φταίνε τα σκυλιά, απλά κανείς δεν τους δίδαξε τι πρέπει να κάνουν. Αν τύχαινε κάποιο έξυπνο και καταλάβαινε το ρόλο του είχε καλώς. Όλα τα υπόλοιπα απλά μας έδιναν σήμα όταν κάποιος ερχόταν σπίτι και η μόνη τροφή που έτρωγαν ήταν κομμάτια ψωμί (και ό,τι έβρισκαν γύρω στη γειτονιά, κάνα ψόφιο στο ποτάμι, κάμια κότα δικιά μας ή του γείτονα κοκ). Αλλά αυτά τα σκυλιά δεν τα έλεγες και κατοικίδια. Ούτε καν μας άκουγαν ούτε καν σταματούσαν να τα πλησιάσεις.

Το πρώτο μου κουτάβι το πήρα όταν πήγαινα 6η δημοτικού ή κάπου εκεί τέλος πάντων. Έμοιαζε με κόλεϊ αλλά αποδείχθηκε διασταύρωση με κάτι πιο μικρόσωμο. Θυμάμαι κάναμε βαφτίσια με τους φίλους μου, το περάσαμε για αρσενικό ενώ ήταν θυληκό (τόσο ξέραμε) και του αλλάξαμε το όνομα 2 φορές. Χρήματα για εμβόλια κλπ ούτε να το αναφέρω στο τραπέζι... Τέλος πάντων, τουλάχιστον με υπάκουγε - τις περισσότερες φορές.