το πρωτο μνμ το ξεχασα να το αναφερω,γιατι με συνεπηρε το παιδι.
το δευτερο δεν το ανεφερα γιατι δεν αφορα σκυλοφορουμ.
Και στα 2 εχεις δικιο.
Παιδια δεν εχω,ειμαι δασκαλα ομως και απο τη θεση που βρισκομαι μπορω να πω οτι οι μαθητες θα καταλαβαιναν οτι πρεπει να σωσουμε τα αρρωστα ζωακια απο τα πετσοπ.Ο ρολος μου ειναι να τους εξηγησω και να τους αναλυσω τα μνμ που πρεπει να λαβουν,αλλα χωρις καθοδηγηση δεν το καταλαβαινουν παιδια που δεν εχουν την αναλογη παιδεια οι γονεις τους.
Γι αυτο τετοια βιντεο(επαναλαμβανω μπορει να παρευρμηνευθουν) που μπορει να τα δουν και παιδια,καλο ειναι να εξηγουνται.
το δευτερο δεν το ανεφερα γιατι δεν αφορα σκυλοφορουμ.
Και στα 2 εχεις δικιο.
Παιδια δεν εχω,ειμαι δασκαλα ομως και απο τη θεση που βρισκομαι μπορω να πω οτι οι μαθητες θα καταλαβαιναν οτι πρεπει να σωσουμε τα αρρωστα ζωακια απο τα πετσοπ.Ο ρολος μου ειναι να τους εξηγησω και να τους αναλυσω τα μνμ που πρεπει να λαβουν,αλλα χωρις καθοδηγηση δεν το καταλαβαινουν παιδια που δεν εχουν την αναλογη παιδεια οι γονεις τους.
Γι αυτο τετοια βιντεο(επαναλαμβανω μπορει να παρευρμηνευθουν) που μπορει να τα δουν και παιδια,καλο ειναι να εξηγουνται.