@ bull
Με τη λογική σου φτάνουμε στο συμπέρασμα ότι το ιδανικό ποσοστό πρωτεΐνης σε μια ξηρα τροφή είναι το 40%, οπότε όλες οι υπόλοιπες που περιέχουν λιγότερο (19%-30%) είναι ανεπαρκέστατες στον τομέα τουλάχιστον της πρωτεΐνης.
Εγώ δεν μπαίνω στη διαδικασία να επιχειρηματολογήσω σε αυτή τη βάση, δεν είμαι υπάλληλος καμιάς εταιρείας εξάλλου. Θεωρώ ότι οι ξηρές τροφές είναι όλες ανεξαιρέτως σκουπίδια και το θέμα μας δεν θα επρεπε να είναι ποια είναι λιγότερο σκουπίδι από μια άλλη.
Σε ρώτησα αν γνωρίζεις μια οποιαδήποτε φυσική ανεπεξέργαστη τροφή η οποία να περιέχει 40% πρωτεΐνης και να είναι κατάλληλη για διατροφή κυνιδων σε βάθος χρόνου και μου απάντησες ότι το κρέας ελαφιού (το οποίο περιέχει 23% πρωτεΐνης) ΑΝ αφυδατωθεί και επεξεργαστεί θα προσφέρει τα ίδια ποσοστά πρωτεΐνης με την Orijen.
Αν και έχω τις ενστάσεις μου σχετικά με το σκεπτικό και τους υπολογισμούς σου θα αρκεστώ σε αυτό:
Τι κρίμα που ο λύκος δεν μπορεί να βάλει στον κλίβανο το ελάφι να το αφυδατώσει, επεξεργαστεί, ραντίσει με άπειρα βελτιωτικά γεύσης, χρωστικές και συντηρητικά και θα πάρει μόνο το
16%-20% πρωτεΐνης που είναι απολύτως επαρκές γι’ αυτόν...
Φίλε μου, η φύση τα πάντα εν σοφία εποίησε και όπου έχει βάλει το χεράκι του ο άνθρωπος υποκινούμενος πρωτίστως από την ανάγκη να παραγεμίσει τις τσέπες του, μόνο βελτίωση δεν έχει προσφέρει.
Όταν μια εταιρεία θέλει να μπει σε μια αγορά η οποία είναι υπερκαλυμμένη, να κάνει τη διαφορά και να καθιερωθεί, θα πρέπει να προσφέρει στο αγοραστικό κοινό κάτι πρωτοποριακό και καινοτόμο, το οποίο θα προωθήσει με τεράστια διαφημιστική καμπάνια, θα το παρουσιάσει ως το μάννα εξ ουρανού και θα προσπαθήσει να πείσει τους καταναλωτές ότι το προϊόν της είναι το ιδανικό (
"και ευτυχώς που μπήκαμε και εμείς στην αγορά, σας βαφτίσαμε στην κολυμπήθρα του Σιλοάμ και βρήκατε το φως σας αγαπητοί καταναλωτές, διότι τόσα χρόνια βρισκόσασταν στα μαύρα σκοτάδια")…
Όλη αυτή η διαδικασία είναι απαραίτητη από μια εταιρεία η οποία θέλει να έχει παρόν και μέλλον στην κορεσμένη αγορά των ξηρών τροφών. Ο απώτερος σκοπός της δεν είναι να προσφέρει το καλύτερο για τα κατοικίδια, είναι να καθιερωθεί/εδραιωθεί στο χώρο επιτυγχάνοντας ικανοποιητικές πωλησεις και διεκδικώντας συνεχώς όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κομμάτι της αγοραστικής πίτας με όσο το δυνατόν χαμηλότερο κόστος για την ίδια.
Έτσι καταλήξαμε να έχουμε άπειρους κωδικούς στις ξηρές τροφές με δελεαστικές εντυπωσιακές fashion ταμπέλες (ανά φυλή, ανά ηλικία, ανά προβλημάτων υγείας, ολιστικές, vegetarian, grain free, υποαλλεργικες κτλ) και ταυτόχρονα
τον καρκίνο ως την πρώτη αιτία θανάτου στους σκύλους.
Μην γίνεστε θύματα του marketing.
Αυτά από εμένα.
