Βρήκα pit bull. Τι να κάνω?


ROTTIE

Well-Known Member
6 Ιανουαρίου 2007
7.688
23
ATHENS
L110701 said:
Στο εξωχικό μου στη Νεα Πέραμο (Μεγάλο Πεύκο) βρέθηκε πιτ μπουλ (μάλλον) άσπρο με πορτοκαλί χωρίς λουράκι που έχει γεννήσει πρόσφατα, κρίνοντας από το στήθος και φοβισμένο. Τι πρέπει να κάνω??? Είμαι ολίγον άσχετος με σκυλιά. Μόλις ακούμπησα 70€ για αντιπαρασιτικά, οδηγούς κ.α.
 


Alexandra

Well-Known Member
29 Ιανουαρίου 2008
794
1
Athens
Με την πρώτη ευκαιρία πρέπει να επισκεπτείς ένα κτηνίατρο για να κάνει αρχικά έλεγχο για τσιπ καθώς και γενικό έλεγχο της υγείας του.

Καταλαβαίνω ότι το έχεις κρατήσει στο σπίτι. Άφησέ το σε ένα δωμάτιο να ηρεμήσει με φαγητό και νερό. Μπορείς να είσαι στο ίδιο δωμάτιο και να του μιλάς και να το χαϊδεύεις για να το ηρεμήσεις.

Συνήθως μέσα σε μια δυο μέρες τους περνάει ο φόβος.

Βόλτα 2 φορές την ημέρα.

Βγάλε φωτογραφίες και βάλε αγγελίες ότι βρέθηκε το συγκεκριμένο σκυλάκι, σε περίπτωση που είχε χαθεί.

Και ξεκίνα διάβασμα στο φόρουμ :wink:
 


ROTTIE

Well-Known Member
6 Ιανουαρίου 2007
7.688
23
ATHENS
Να συμπληρώσω σε αυτά που έγραψε η Alexandra τα εξής:

Τι κάνουμε σε περίπτωση που βρούμε ένα σκύλο.

Βρίσκω ένα σκυλί στο δρόμο και αποφασίζω να το μαζέψω και να το φιλοξενήσω.
Τι πρέπει να κάνω ΠΡΙΝ προωθήσω την υιοθεσία του ή το κρατήσω:

1. Το πάω στον κτηνίατρο για έλεγχο της υγείας του και για εύρεση τυχόν τσιπ.
- Εάν έχει τσιπ, παίρνω στον κτηνιατρικό σύλλογο για να δω που ανήκει.

2. Εάν δεν έχει τσιπ, προσπαθώ να βρω τον ιδιοκτήτη του.

- Πάω στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής μου και δηλώνω ότι βρήκα το σκύλο, ρωτώντας ταυτόχρονα μήπως κάποιος έχει δηλώσει την απώλεια του.

- Τυπώνω αφίσες με την φωτογραφία του σκύλου και την τοιχοκολλώ στα κεντρικά σημεία της περιοχής (μετρό, πλατειές, κτηνιατρεία, super market κτλ)

- Βάζω αγγελίες στο διαδίκτυο, σε εφημερίδες και κυνολογικα περιοδικά

Εάν δεν το αναζητήσει κανείς σε ένα εύλογο διάστημα (20-25 ημερών) προωθώ την υιοθεσία του ή το κρατω.