Περισσότερο από εσάς ΔΕΝ θεωρώ σωστό να το κάνουμε ...Το θέμα μας είναι αν ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ, ανεξαρτήτως του πώς φερόμαστε στα σκυλιά δεσποζόμενα κι αδέσποτα κατά τη διάρκεια της ζωής τους.
...και συμφωνώ απόλυτα,όπως και όλοι πιστεύω.Συμφωνήσαμε λοιπόν ομοφώνως πως ο άνθρωπος είναι αλαζόνας και υπερόπτης, καταδυναστεύει τα άλλα πλάσματα, τα μεταχειρίζεται άδικα και σαδιστικά, τα εκμεταλλεύεται κατά το δοκούν και ελέγχει τη ζωή και το θάνατο τους.
Oύτε ο άνθρωπος είναι "ελευθερος..από χίλιες διαφορετικές απόψεις όπου ανήκουν σε χίλιες διαφορετικές συζητήσεις...
...και απλά μας λέει πως και ο άνθρωπος καταπιέζετε,κατευθύνετε,περιορίζετε,κλπ...Πράγμα που δεν μας ενδιαφέρει άμεσα,αλλά αποδυκνύει πως ΚΑΙ τα σκυλιά καταπιέζοντε,περιορίζοντε,κατευθύνοντε και μάλιστα σε μεγαλύτερο βαθμό από τον άνθρωπο.Ο σκυλος που εφτιαξα καλος..η κακος..,οπου σε αυτην την κοινωνια ολοι εξαρτομαστε απο κατι..και δεν μας ρωτησαν..,δεν θα φυγει..
Τα ποστ τα δικα μου οπως τα εβαλες ανουμπις δεν βγαζουν και πολυ νοημα...Anubis said:Αφού κατασταλάξαμε για το ποιός θεωρεί τα επιχειρήματα ακατάριπτα ή όχι,ας κάνουμε μία σύνοψη...![]()
Η ROTTIE λέει λοιπόν:
...και συμφωνώ απόλυτα,όπως και όλοι πιστεύω.Συμφωνήσαμε λοιπόν ομοφώνως πως ο άνθρωπος είναι αλαζόνας και υπερόπτης, καταδυναστεύει τα άλλα πλάσματα, τα μεταχειρίζεται άδικα και σαδιστικά, τα εκμεταλλεύεται κατά το δοκούν και ελέγχει τη ζωή και το θάνατο τους.
Η kango1 λέει:
Oύτε ο άνθρωπος είναι "ελευθερος..από χίλιες διαφορετικές απόψεις όπου ανήκουν σε χίλιες διαφορετικές συζητήσεις......και απλά μας λέει πως και ο άνθρωπος καταπιέζετε,κατευθύνετε,περιορίζετε,κλπ...Πράγμα που δεν μας ενδιαφέρει άμεσα,αλλά αποδυκνύει πως ΚΑΙ τα σκυλιά καταπιέζοντε,περιορίζοντε,κατευθύνοντε και μάλιστα σε μεγαλύτερο βαθμό από τον άνθρωπο.Ο σκυλος που εφτιαξα καλος..η κακος..,οπου σε αυτην την κοινωνια ολοι εξαρτομαστε απο κατι..και δεν μας ρωτησαν..,δεν θα φυγει..
Σαν συμπέρασμα λοιπόν βγαίνει πως για κάποιον η ευθανασία αδέσποτων από οίκτο και "αγάπη" είναι σωστό και λύση,αφού εμείς καλούμαστε να παίρνουμε αποφάσεις για την μοίρα του είδους...ενώ για άλλους είναι "ανήθικο" αλλά ηθικό το να κάνουν ευθανασία στο δεσποζόμενο,άρρωστο από την "χ" ασθένεια σκύλο τους.
Υπάρχουν και άλλοι που θεωρούν και τα 2 "ανήθικα" αλλά "ηθικό" το να στειρώνουν,καλλωπίζουν ποικιλοτρόπος,περιορίζουν,κλπ. τον σκύλο τους.
Υπάρχουν δηλαδή υποκειμενικά κριτήρια για την ευθανασία,όπως και για άλλα...αντικειμενικά κριτήρια που να την καθιστούν "ανήθικη" υπάρχουν?
Αντικειμενικα κριτηρια που την καθιστουν ηθικη υπαρχουν?αντικειμενικά κριτήρια που να την καθιστούν "ανήθικη" υπάρχουν?
Άρα ΝΑΙ στην ευθανασία άρρωστων και επιθετικών αδέσποτων και ΟΧΙ στην ευθανασία υγειών και ήρεμων αδέσποτων?...Ίσως... δεν σκοτώνουμε ένα υγιές, μη επιθετικό αδέσποτο. Πιστεύω ότι το 90% ανάμεσά μας συμφωνεί μ' αυτό, πράγμα που το καθιστά ένα αντικειμενικό κριτήριο.
Τίποτε εξάλλου δεν είναι 100% αντικειμενικό...
Ο σεβασμός στην ζωή των άλλων πλασμάτων που μοιράζονται μαζί μας αυτόν το πλανήτη, είναι αντικειμενικό κριτήριο που καθιστά ανήθικη την αναίτια θανάτωση τους.Anubis said:αντικειμενικά κριτήρια που να την καθιστούν "ανήθικη" υπάρχουν?
και περιμένω απάντηση. :wink:ROTTIE said:Συμφωνήσαμε λοιπόν ομοφώνως πως ο άνθρωπος είναι αλαζόνας και υπερόπτης, καταδυναστεύει τα άλλα πλάσματα, τα μεταχειρίζεται άδικα και σαδιστικά, τα εκμεταλλεύεται κατά το δοκούν και ελέγχει τη ζωή και το θάνατο τους.
Τι σε κάνει να πιστεύεις πως η παραδοχή αυτού του γεγονότος νομιμοποιεί την ανηθικότητα αυτών των πρακτικών?