Χαιρετισμός ενός νέου μέλους


d-friend

Well-Known Member
23 Φεβρουαρίου 2014
905
2.550
42
Αθήνα, Παγκράτι
Γεια σας, και συγχαρητήρια στους δημιουργούς αυτού forum.. (για την εκπομπή σας που λένε στην τηλεόραση.. ).

Γράφτηκα εδώ πριν δύο μέρες, αλλά μόλις σήμερα κατάφερα να βγάλω την άκρη για να στείλω αυτό το μήνυμα, χάρη στην πολύτιμη βοήθεια του mareco, τον οποίο και ευχαριστώ δημοσίως (δε γνωρίζω και άλλο τρόπο, ας με καθοδηγήσει λίγο ακόμα, είμαι άσχετος..)

Νιώθω λοιπόν την ανάγκη να "παρουσιαστώ".

Με λένε Θανάση και αγαπώ τα ζώα! Τα σκυλιά ιδαιτέρως.. Κάτι σας είπα τώρα.. Ίσως αυτός να είναι και ο λόγος που δεν έχω ακόμα σκύλο. Αν και θα το ήθελα πολύ, δυστυχώς οι παρούσες συνθήκες δε θα μου επέτρεπαν να είμαι όσο συνεπής και υπεύθυνος κηδεμόνας θα ήθελα. Η απόκτηση ενός σκύλου όμως, είναι πλέον για εμένα κίνητρό, αλλά και προτεραιότητα, αμέσως μετά την κατάκτηση μιας ασφάλειας και σταθερότητας στην καθημερινότητά μου, κυρίως σε επαγγελματικό επίπεδο (για την ώρα είμαι άνεργος).

Έτσι προς το παρόν, ελπίζω η ανάγκη μου να έρθω σε επαφή με σκυλάκια και σκύλαρους, με τις χαρές αλλά και τις ευθύνες που αυτή συνεπάγεται, να καλυφθεί μέσω της εθελοντικής εργασίας μου στο Καταφύγιο Ζωγράφου, όπου και, όπως ενημερώθηκα, φιλοξενούνται πολλά ταλαιπωρημένα ζωάκια που χρειάζονται την αγάπη και τη φροντίδα όλων μας. Είμαι βέβαιος ότι η ανταπόδοση των ζώων θα είναι πολλαπλάσια.

Ειλικρινά, με κάνει να απορώ, πως σε περίοδο γενικευμένης, και όχι μόνο οικονομικής, κρίσης, δηλαδή τη στιγμή που κανείς χρειάζεται την αγάπη και τη στήριξη του όσο ποτέ, αποφασίζει να εγκαταλείψει ένα πιστό και αφοσιωμένο σύντροφο ζωής, ίσως το μόνο ανιδιοτελή..