Παρότι είμαι συνήθως "large" στο γράψιμο, θα περιοριστώ στην παραπάνω παράθεση, σε σχέση με το συγκεκριμένο θέμα......Σχετικά με την αντιμετώπιση του ιδιοκτήτη ... για μένα (που έχω επιστρέψει και χρήματα πίσω και σκυλιά κλπ ) τελικά είναι ΠΟΛΥ καλύτερο ο ιδιοκτήτης να ενημερώνεται ακριβώς για το θέμα, και η συμπαράσταση από τον εκτροφέα να είναι ηθική - πρακτική παρά οικονομική και αναλόγως αν ανέβηκε ο σκύλος πχ σκάλα ... μπάινεις εκεί σε άλλες διαδικασίες όπου πρώτον δεν μπαίνει κανένας και για κανέναν λόγο παγκοσμίως (μόνο στην Ελλάδα συζητιέται η οικονομική αποζημίωση - δεν ισχύει ούτε μεταξύ φίλων εκτροφέων αλλού) και δεύτερον δεν μπορείς να ελέγξεις την ορθότητά τους - πώς μπορείς να αντιτάξεις έναν πτυχιούχο άνθρωπο, με τί γνώσεις, με τί ανάστημα ... έχοντας και έναν ιδιοκτήτη στεναχωρημένο στην καλύτερη - μπαίνεις σε θέση ή άμυνας - ή επίθεσης ... τίποτα από τα δύο δεν μου κάνει - δεν εκτρέφω για να τσακώνομαι ...
Αρη, πρόσφατα είχα τοποθετηθεί ιδιαίτερα "ρομαντικά" και "δακρύβρεχτα" σε σχετικό θέμα...
Δεν πιστεύω ότι τίθεται θέμα υλικής αποζημίωσης, στο μέσο ιδιοκτήτη (που δεν χρειάζεται το σκύλο για να τον χρησιμοποιήσει σε ιδιαίτερα συγκεκριμένες εργασίες). Δηλαδή, στον ιδιοκτήτη που αποτελεί το 90% των κατόχων σκύλου. Τον ανώνυμο opinion leader, δηλαδή...
Για το λόγο αυτό, παρέθεσα και την παραπάνω τοποθέτηση. Που, μεταξύ μας, περιγράφει έμμεσα και τον αγώνα - αγωνία του εκτροφέα...
Τώρα, για την ηθική και πρακτική συμπαράσταση, sky is the limit, ανάλογα με την υπευθυνότητα, τις ικανότητες marketing, τις γνωριμίες κλπ., την "κοινωνικοποίηση", με μιά λέξη, του εκτροφέα... Ψάξε, λοιπόν, μέσα στα λίγα και σύντομα μηνύματά μου στο θέμα αυτό, για να καταλάβεις (αν δεν έχει γίνει ήδη) την τοποθέτησή μου.
Υ.Γ.1. Με έχει καλύψει, εν πολλοίς και η Κρίνα με την τοποθέτησή της.
Υ.Γ.2. Συμφωνώ και με τον kokoni, ότι το συγκεκριμένο θέμα ήταν ιδιαίτερα διαφωτιστικό και περιεκτικό
Last edited: