Στολισμός Χριστουγεννιάτικου δέντρου ?!?!?!


Artemists

Well-Known Member
26 Αυγούστου 2010
82
0
Καλησπέρα, είμαι αρχάρια στο φόρουμ και θα ήθελα τις συμβουλές σας σε κάτι ... :p

Έχουμε ένα Λαμπραντοράκι 7 μηνών τη Σίντρα μας (Αιγινίτισσα).

Αύριο λοιπόν θα επιχειρήσουμε να στολίσουμε το σπίτι μας και φυσικά το Χριστουγεννιάτικο Δέντρο... πρώτη φορά, καινούργια εμπειρία για μας ...

Σκεφτήκαμε για αρχή να μην βάλουμε μπαλίτσες στα κάτω κλαριά ... αλλά γενικότερα εσάς πως έχουν αντιδράσει ? :confused:

Να είναι παρούσα στο στόλισμα και στην όλη διαδικασία ή να το δει μετά μια και καλή έτοιμο ?

Να το πάμε σιγά σιγά ? Αύριο το δέντρο, μεθαύριο τα φωτάκια, την άλλη βδομάδα τις μπάλες κλπ ??

Γενικά είναι ήσυχη μέσα στο σπίτι, δεν κάνει ζημιές (μόνο 1 τακούνι, 2 γωνίες στο χαμηλό τραπεζάκι και 1 πόμολο στο κάτω συρτάρι έχουμε μασουλήσει :eek:) και δεν είναι ζαβολιάρα... αρκεί να έχει παρείτσα και χαδάκια όλη την ώρα.

Περιμένω συμβουλές σας... ;)

ΥΓ : Ελπίζω να μην έχει ξανασυζητηθεί τέτοιο θέμα και να μην επαναλαμβάνομαι .. :rolleyes:
 


aouimbae

Well-Known Member
7 Μαϊου 2011
1.753
26
Σε νιωθω αγχωμενη, γιατι?! Μια χαρα θα το στολισεις, και μετα θα τη στηνεις για φωτογραφιες, οπως εκανα εγω!
 

Attachments



tsimakgr

Well-Known Member
30 Απριλίου 2011
572
9
Athens
Άμα στολίσω δέντρο εγώ, θα το βρω καρφωμένο στο ψυγείο και τις μπάλες κρεμασμένες από το μπαλκόνι....
Με τα φωτάκια είμαι σίγουρος πως θα στολίσει την ψωμιέρα, επειδή τώρα τελευταία βρήκαμε τρόπο να την ανοίγουμε, και θέλουμε να μπορούμε και την νύχτα να το κάνουμε, αφού θα βλέπουμε καλύτερα....:D
 


Artemists

Well-Known Member
26 Αυγούστου 2010
82
0
Καλά αυτό εννοείται !!! Είμαστε και ψωνάρες με την φωτογραφία :D Και η δικιά σου κούκλα όμως !! Να τη χαίρεσαι :p

Δεν είμαι αγχωμένη ... απλά δεν ξέρω πως μπορεί να αντιδράσει ... γιατί γενικά με τα δέντρα, τα κλαδιά, τα κουκουνάρια και τα κλονάρια έχουμε ένα θεματάκι (ευτυχώς έχουμε ψεύτικο, αλλά έχει και κουκουνάρια και βελανίδια :( )